“Ratatouille” er uden tvivl årets mest charmerende familiefilm. Instruktøren Brad Bird har skabt den ideelle familiefilm, som vil appellere til både børn og voksne med sin visuelle komik og fuldstændig afvæbnende fortælleglæde. Hver eneste scene og hvert eneste billede er i sandhed en lille perle.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-vassago 16 år siden

Jeg ved ikke lige hvordan det er med Pixar og Disney og hvad der er lavet af aftaler mht fortsættelser. Der er jo ikke kun Toy Story 2, der er jo også "Buzz Lightyear of Star Command" og tv-serien. Man kan da håbe på at de har forstand til at holde det på et niveau hvor det ikke bliver udvandet. Men der er da lidt på vej:

The company, which owns the rights to the Pixar library, has announced plans for a "Toy Story 3" and plans to roll out sequels to "Finding Nemo," "Monsters," "The Incredibles" as well as "Cars."
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#22 lagoni 16 år siden

Så fik jeg set Rataouille og selv om jeg ikke havde store forventninger (så den kun fordi min lillesøster ville) blev jeg skuffet. Slutningen var sød, men ellers trak jeg sjældent på smilebåndet. Historien irriterede mig bare og humoren manglede (jo, Linguini så da sjov nok ud da han kludrede rundt, men det var det), så fandt den hverken god eller sjov. Den var dog flot lavet og teoretisk set var karakterene gode nok. 2-3/6
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#23 Patriarch 16 år siden

#22

Kan du lide Incredibles og Find Nemo?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#24 filmz-Narniabæver 16 år siden

Det eneste jeg håber på er Finding Nemo 2.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#25 lagoni 16 år siden

#23 - The Incredibles var 'fin nok' og Find Nemo 'ok', så kan godt være jeg generelt ikke til Pixar :) Kan ellers godt li' 'børnefilm', men meget få af Åixars har virkelig sagt mig noget.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#26 filmz-jeangrey55 16 år siden

den bedste pixar film til dato paris er smuk lavet fantasis kok følger remy hele vejen til den er slut og jeg kan lig emil han æder næsten hele tiden 5 stjerener
Gravatar

#27 Lady Arwen 16 år siden

Det er nok en af de sødeste film jeg har set. Den er bare ja SØD... Synes også at den er utrolig godt lavet og elsker også udsigten man ser over Paris - rigtig flot...
synes også at humoren i den er rigtig god for den holder gennem hele filmen..
Doctor Who <3
Gravatar

#28 Lady Arwen 16 år siden

nå ja glemte jeg 6/6
Doctor Who <3
Gravatar

#29 Winniepooh 16 år siden

Super super film. Havde et skær af varme over sig det bragte minder frem fra gamle Disney klassikere. Jeg synes ikke den var helt ligeså 100 % fantastisk som Incredibles der er min absolutte Pixar favorit, men fremragende det var den.

Og så var "Lifted" ustyrligt morsom, jeg græd af grin.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#30 Outbound Sith 16 år siden

Æv! Jeg skulle ellers lige til at skrive noget i retning af "De er skøre, de kvinder" efter lagonis lille, mellemfornøjede opstød. Men det fik #28 og 29 godt og grundigt manet i jorden.

Så nu er det bare lagoni, der er lidt skør... ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder

Skriv ny kommentar: