“Ratatouille” er uden tvivl årets mest charmerende familiefilm. Instruktøren Brad Bird har skabt den ideelle familiefilm, som vil appellere til både børn og voksne med sin visuelle komik og fuldstændig afvæbnende fortælleglæde. Hver eneste scene og hvert eneste billede er i sandhed en lille perle.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Yoda 16 år siden

Super anmeldelse! Den vil jeg glæde mig til at se.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#2 elwood 16 år siden

Skal ind og se den lige om lidt med min ven kl. 21:15

Man skal heller ikke glemme at Brad Bird står bag The ron Giant, som er en fantastisk Animations film.


J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 BN 16 år siden

Tak for anmeldelsen.

Man får virkelig lyst til at se filmen hurtigst muligt.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4 thomas040 16 år siden

det er en glimrende film
Failure is a zero out.
Gravatar

#5 filmz-isaac 16 år siden

Jamen så så jeg rigtigt da jeg så traileren i bioen for 1 måned siden ca. Herlig glød der skinner igennem på billedsiden, og en charmerende og dejlig lille rotte i hovedrollen.
Ikke den sædvanlige disneyske superoverfladiske historiefortælling, med ligegyldige karakterer der allesammen virker som om de er steroider, sådan som de hopper rundt ;).
Rotten virker lidt smittet dog lol.
Glæder mig til at se den en af de nærmeste par dage.
Gravatar

#6 filmz-Kragmose 16 år siden

Er tosset med den, deres bedste siden Incredibles!
Og sandelig den flotteste til dato, nøj, det var visuelt imponerende. Pixar ka' det skidt. :P
Gravatar

#7 elwood 16 år siden

Jamen for satan det jo svært at skrive noget som ikke er sagt, visuel flot, deres pels Animation er jeg ret imponeret over 100% Animation, No Motion Capture, som der står i end credits hehe.

Peter O'Toole var fantastisk som den Meget "grumme" madanmelder.

Og ja Brad Bird skal lige ha en rolle også i form af Ambrister Minion, min farvorit er dog stadig væk Hans Edna Mode fra The Incredibles.

Pixars Lykkeamulet John Ratchenberger er også med, som forventet hans rolle er dog ikke hel så skinnede, som han plajer at være heri spiller han Tjeneren Mustafa.

Generelt er hele Castet forygende underholdende.

Michael Giacchino, som også stod bag musikken til The Incredibles, og som jeg er blevet ret vild med, levere denne gang et Score der virkelig underbygger denne her drømme version af Paris, som det jo unægtelig er.

Jeg giver den en hel bunke Kokkehuer, som de selv kan fordele, en kulinarisk oplevelse.

Glæder mig til Pixar's Næste udspil Wall E.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 elwood 16 år siden

Btw var jeg den eneste der synes Hende den gamle Dame minde en del om den gamle mand fra Geri's Game ?

Og meget sjov detalje med Antons rum der er formet som en Kiste, det giver en ret dyster effekt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 Patriarch 16 år siden

Kan nogen sammenligne den med Find Nemo? Kan jeg lide denne hvis jeg kan lide Nemo?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#10 elwood 16 år siden

#9 Jeg vil mene Ja, men måske sku man spørge hvilken Pixar film det så var du ikke ku li ?

Men jeg synes ikke du skal snyde dig selv for oplevelsen, uanset hvad.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: