Disse tre elementer, lyd, billede og bonusmateriale er med til at hæve filmens karakter.

Filmen i sig selv fortjener ikke mere end 2 kameraer, men i kraft af den udmærkede kvalitet på resten af udgivelsen, hæves den samlede vurdering til 3 kameraer.

Resident Evil er ikke en film der nødvendigvis skal ses, men hvis der vitterligt ikke er andet at lave en trist regnvejrsaften, kan den gå an. Du skal bare ikke skrue forventningerne særligt højt op, da det automatisk vil medføre en flad fornemmelse når filmen er slut.

Slå hovedet fra og se den. Hvis du vælger ikke at gøre det, er du heller ikke gået glip af noget særligt!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 Høegh 10 år siden

Lord Beef Jerky (39) skrev:
HÆY!!!!



;-)
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#42 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Det handler nok mest om smag, ja. Jeg kan ikke se noget som helst dårligt ved Spider-Man 3, bortset fra det det måske er lidt voldsomt at introducere 4 nye skurke i en film (Symbiot, Venom, Sandman, New Green Goblin), så de hver i sær får for lidt screentime. Jeg synes humoren er i tråd med de forrige film og bestemt ikke ufrivillig. Omvendt kan jeg simpelthen ikke finde ord for hvor ringe Avengers og Thor er imo. Hvis der skulle være 1/1000 brugere der er i tvivl :-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#43 Alex- 10 år siden

Høegh (36) skrev:
Er det samme magic-sauce som Spider-man 3 har?
;-)


At du ikke bryder dig om Resident Evil er ok, men at sætte den i bås med Spider-man 3 er blasfemisk!
Jeg har det med Spider-man som jeg har det med både The Dark Knight og X-Men-trilogien. De går i god tråd med hinanden og er alt i alt gode trilogier.
1'eren var god, 2'eren var fantastisk, 3'eren var makværk.
Gravatar

#44 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Folk er meget firkantede her, synes jeg :-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#45 Ispep 10 år siden

Høegh (40) skrev:
og skuespil


Hvad snakker du om?



Det er da MINDST en oscar nominering værdig.

:D
Gravatar

#46 Ispep 10 år siden

DocDoom (37) skrev:
Jeg synes den er i udemærket tråd med de øvrige to. jeg vil give den 4:6 stjerner. Sammenlignet med Thor eller Avengers (begge1:6) er den et mesterværk.


Du må næsten have grå stær :D



DocDoom (42) skrev:
Omvendt kan jeg simpelthen ikke finde ord for hvor ringe Avengers


Du har ellers gentaget dig ihjel mht. den film, så jeg vil da mene du har munden fuld af ord, men desværre de forkerte :D
Gravatar

#47 Batsy 10 år siden

Ispep (45) skrev:
Hvad snakker du om?



Det er da MINDST en oscar nominering værdig.

:D


Tobey var skuffende i den film, men folk som Rosemarry harris og Thomas haden church opløftede filmen for mig.

Den her scene og scenen mellem ham og hans datter var rørende og det største plus ved den middelmådige film og ikke for at nævne hans skabelse, var ren CGI magi og hit the feel button for me.

Filmen havde sku potientiale til at blive rigtig god, men der var simpelthen for meget rod og emo spiderman var bare for meget.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: