Disse tre elementer, lyd, billede og bonusmateriale er med til at hæve filmens karakter.

Filmen i sig selv fortjener ikke mere end 2 kameraer, men i kraft af den udmærkede kvalitet på resten af udgivelsen, hæves den samlede vurdering til 3 kameraer.

Resident Evil er ikke en film der nødvendigvis skal ses, men hvis der vitterligt ikke er andet at lave en trist regnvejrsaften, kan den gå an. Du skal bare ikke skrue forventningerne særligt højt op, da det automatisk vil medføre en flad fornemmelse når filmen er slut.

Slå hovedet fra og se den. Hvis du vælger ikke at gøre det, er du heller ikke gået glip af noget særligt!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-The-Real-1 21 år siden

Fed film!
... det er solid underholdning, og jeg ser frem til 2'eren!
What happened last night?
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
Gravatar

#2 Ivse 21 år siden

Det synes jeg også... Jeg kan godt lide den og jeg er ellers kræsen hvad angår film...
En film er først dårlig, efter du har set den!
Gravatar

#3 trekster 21 år siden

#2: Tell me about it! ;)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#4 filmz-baal 21 år siden

3 ??? 3 (tre) kamera's ????

1 havde været højt sat! Mage til tidspilde skal man da lede længe efter!

God anmeldelse iøvrigt!
Gravatar

#5 trekster 21 år siden

3 For hele DVD'en ja.
Filmen fik kun 2. :)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#6 filmz-ragnar 21 år siden

Det var sgu er fed film...
Gravatar

#7 Spirit 21 år siden

Jeg vil nu også sige at det er en OK film, men skal ikke regne med noget mestervært, men jeg var sku godt underholdt i de 90-100 min filmen var!

#8 21 år siden

skidt film som jo som så mange andre film er udemærket produceret. Fans af denne vil sikkert glæde sig til "28 days later", som efter min mening har meget mere at byde på, selvom den er lavet i ægte dogme stil.
Gravatar

#9 Malte006 21 år siden

J sys sq oz det var en underholdende film, med god lyd. Der er efterhånden heller ikk så mange film i den genre sci-fi/action...
Gravatar

#10 filmz-flammable 21 år siden

#8
Jeg så "28 days later" til premiere surprise i imperial. Fed film!
Resident Evil er *intet* i forhold til den. Der er en utrolig lækker presset og uhyggelig stemning hele vejen gennem filmen, den er klart en must see når den kommer officielt til DK :-)

Skriv ny kommentar: