Disse tre elementer, lyd, billede og bonusmateriale er med til at hæve filmens karakter.

Filmen i sig selv fortjener ikke mere end 2 kameraer, men i kraft af den udmærkede kvalitet på resten af udgivelsen, hæves den samlede vurdering til 3 kameraer.

Resident Evil er ikke en film der nødvendigvis skal ses, men hvis der vitterligt ikke er andet at lave en trist regnvejrsaften, kan den gå an. Du skal bare ikke skrue forventningerne særligt højt op, da det automatisk vil medføre en flad fornemmelse når filmen er slut.

Slå hovedet fra og se den. Hvis du vælger ikke at gøre det, er du heller ikke gået glip af noget særligt!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Alex- 10 år siden

zombieman (29) skrev:
Det må være de forkerte Du ser hvis Resident evil er en af de bedste


Det må være de forkerte film du ser hvis Resident Evil er en af de dårligste.
Der findes bestemt bedre zombie film men synes ikke at Resident Evil fortjener at kategoriseres som en dårlig en af slagsen, taget i betragtning af at der er SÅ mange knaldhamrende elendige Zombie film derude.
Gravatar

#32 Sweetiebellefan 10 år siden

Jeg ser frem til næste års Resident Evil.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#33 zombieman 10 år siden

AlexMilo (31) skrev:
Det må være de forkerte film du ser hvis Resident Evil er en af de dårligste.
Der findes bestemt bedre zombie film men synes ikke at Resident Evil fortjener at kategoriseres som en dårlig en af slagsen, taget i betragtning af at der er SÅ mange knaldhamrende elendige Zombie film derude.


Jeg siger ikke det er en af de dårligste, jeg siger at den ikke er en af de bedste. Jeg synes dog at det er en dårlig film, bevares den er da underholdende nok til tider men alt i alt var jeg sgu ikke imponeret. At der så er lavet 1000 zombiefilm der er noget lort er jeg helt enig i.

Uden og lave en kæmpe liste er der her en stak zombie film som er langt bedre.

Night of the living dead (+ remake)
Dawn of the dead (+remake)
Day of the dead
House by the cemetary
The beyond
City of the living dead
Zombie
Return of the living dead
Braindead
Re-animator
28 dage senere
Dellamorte dellamore
Let sleeping corpses lie
Shaun of the dead
REC
Planet terror
Land of the dead
Last man on earth
Night of the creeps
Zombieland
Deathdream
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#34 Høegh 10 år siden

Resident Evil vil, uanset hvor mange dårligere zombiefilm der ellers udkommer, altid befinde sig sammen med de dårlige zombiefilm.

Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#35 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

#34: Jeg er ambivalent. Den har faktisk et eller andet.
Doctor Last Warning
Gravatar

#36 Høegh 10 år siden

DocDoom (35) skrev:
#34: Jeg er ambivalent. Den har faktisk et eller andet.


Er det samme magic-sauce som Spider-man 3 har?
;-)
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#37 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Jeg forstår ikke hadet mod Spider-Man 3. Jeg synes den er i udemærket tråd med de øvrige to. jeg vil give den 4:6 stjerner. Sammenlignet med Thor eller Avengers (begge1:6) er den et mesterværk.
Doctor Last Warning
Gravatar

#38 Høegh 10 år siden

DocDoom (37) skrev:
Jeg forstår ikke hadet mod Spider-Man 3. Jeg synes den er i udemærket tråd med de øvrige to. jeg vil give den 4:6 stjerner. Sammenlignet med Thor eller Avengers (begge1:6) er den et mesterværk.



...ja hvis man er 12
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#39 Lord Beef Jerky 10 år siden

Høegh (38) skrev:
...ja hvis man er 12


HÆY!!!!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#40 Høegh 10 år siden

Men mere seriøst så er Spider-man 3, i mine øjne, en helt utrolig forfejlet film på stort set alle områder. Alt fra instruktion, manuskript og skuespil - selv effekterne er ovre i det jævne (taget budgettet i betragtning).
En film der mest af alt brillerer ved, at den er så dårlig at den faktisk går hen og bliver helt underholdende - på samme måde som fx The Room også gør.

The Avengers derimod synes jeg var en ganske fornuftig helte-actionfilm.

Eller sagt på en anden måde, vi har tydeligvis forskellige smag.
Det der må ske må ske, måske

Skriv ny kommentar: