Måske havde klimatopmødet haft et andet udfald, hvis FN’s høje herrer havde fremvist “The Road” for beslutningstagerne. For det er en verden, ingen kan have lyst til at opleve på andet end film. Samtidig efterlader den et herligt komplekst aftryk, der sætter spørgsmålstegn ved, om man kan overleve i en ond verden uden at gå på kompromis med de gode værdier. Det var vanskeligt, ja næsten umuligt, for sheriffen i “The Proposition”, og det er endnu mere vanskeligt for manden og hans søn på denne grusomt smukke vej.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 Nicki52 14 år siden

Jeg synes det er en mega god film. Så den lige i aftes. Den er rigtig god. Jeg vil sige jeg er overrasket, for troede det var en gennemsyret dommedagsfilm. Viggo spiller godt og har en god accent. Men kan han ikke tale dansk? For kunne godt se ham gøre en dansk film god hvor han er producer og hovedrolleindehaver. Det kunne være fedt. Men hvis han ikke taler dansk, lader vi bare lade hovedepersonen være amerikaner der bor i Danmark.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#62 wimmie 14 år siden

Viggo kan godt tale dansk :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#63 Bony 14 år siden

#61 - Jo, han taler dansk. Men jeg tvivler sgu på, at han ville gide være med til en dansk produktion.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#64 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg kan sgu heller ikke lige se, hvilken dansk film han skulle være med i... så skulle det lige være en Von Trier film, men han gider jo knap nok heller det danske.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#65 Bony 14 år siden

Det forstår man sgu også godt, når man ser det lort der bliver spyttet ud herhjemme.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#66 Lord Beef Jerky 14 år siden

Hail Bony! He speaketh theth thrutheth!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#67 wimmie 14 år siden

[url= taler dansk[/url]

Et interview med Viggo Mortensen på dansk er da lige til at lulle én i søvn, hehe...jeg håber det er fordi han lige skal genfinde sit danske og at han ikke normalt taler så langsomt ;)
Men mener fra Letterman at han klarer sig meget bedre på amerikansk ;)
Gravatar

#68 Lord Beef Jerky 14 år siden

#67 Jeg så ham inde til Eastern Promises premieren (eller var det en forpremiere? det kan jeg sgu ikke huske), der snakkede han fint dansk og i fint tempo... måske en dårlig dag?
Gravatar

#69 wimmie 14 år siden

Så et andet interview med han fra tv2 (også på youtube) hvor han taler ligesom her...men har også hørt at han ikke er vild med at give interviews, så måske han bare er lidt ubekvem?
Eller måske jetlag? ;)
Gravatar

#70 Nicki52 14 år siden

Jo, han vil gerne være med hvis filmen interresere ham og virker Oscar-værdig (meget sjældent for danske film.) Men jeg tror ikke Viggo kan lide Lars' film, men det kan jo være en Lone Scherfig eller Susanne Bier. Men det skal bare være et godt manus og god instruktør, så vil han gerne være med.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: