“The Road” blev desværre et finansielt flop i modsætning til den Pulitzer-belønnede roman, som filmen tager udgangspunkt i. Men John Hillcoats postapokalyptiske thriller er en spændende og stemningsmættet perle, der er lige så skræmmende, som den er inspirerende, og lige så uhyggelig, som den er rørende. Dvd’ens transfer skuffer, men udgivelsens DTS-lydspor er eminent, og selvom her ikke er meget ekstramateriale, er “The Road” absolut værd at stifte bekendtskab med.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 PredatorX 14 år siden

MOVIE1000 (50) skrev:
den film med den mest irreterene unge er da helt klart Indiana Jones og templets forbandelse "doctor jones doctor jones". Hvorefter en del år at denne replik gjorde Aqua verdens berømt med Dr. Jones.

Hvordan kan du OVERHOVEDET komme med sådan en udtalelse!?!?

Der er da 100 unger der er tusind gange mere irriterende. Short Round opfører sig naturligt og virker meget.. ja som et rigtigt barn. Hvor mange unger på film bare opfører sig som mini spastikere.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#52 MOVIE1000 14 år siden

#51 ud af de hundrede kan jeg kun komme i tanke om en http://www.imdb.com/name/nm1346160/
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#53 astor 14 år siden

Jeg ved ikke hvilke barn I har snakket med etc, men jeg så glad for at jeres definition af et barn, ikke er som mit barn, eller nogen barn jeg kender! Om I kigger på The Road, og siger, nåja, det der er jo helt normalt...så ved jeg ikke hvilken verden I lever i. Med undtagelse af MOVIE1000, der nok ikke har egne barn endnu ;)
Sorry, Quaid. Your whole life is just a dream...
Gravatar

#54 filmz-Utyske 14 år siden

zaphyr (53) skrev:
...så ved jeg ikke hvilken verden I lever i.

Mit gæt er: Jorden og i de fleste tilfælde, Danmark.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#55 MOVIE1000 14 år siden

#53 men jeg har dukker.... øhh action figurer
Gravatar

#56 HelmerJ 14 år siden

Forventningens glæder var de bedste, den film er jo pisse kedelig fra start til slut, syntes aldrig den blev spændene, gid jeg havde støvsuget i stedet.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#57 astor 14 år siden

Så er jeg glad jeg ikke bor i Danmark, med alle de psykotiske børn der tydeligvis bor der... ;)
Sorry, Quaid. Your whole life is just a dream...
Gravatar

#58 evermind 14 år siden

MOVIE1000 (55) skrev:
#53 men jeg har dukker

Ah, det var dig, der glemte en til festen hos davenport. Her gik jeg og troede, det var gi-jones, der havde kasseret den, fordi den var punkteret ... :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#59 MOVIE1000 14 år siden

#58 NOOT MISS PIGGY !!!!! :(

Skriv ny kommentar: