Man skal ikke have den store lup frem for at se, at “Sherlock Holmes” er en fantastisk vellykket opdatering af Conan Doyles klassiske mesterdetektiv. Og selv om filmen er propfyldt med action og humor, så giver den aldrig afkald på figurens og universets klassiske dyder. Den opdaterer dem blot og efterlader publikum skrigende efter mere. Kan I så komme i gang med den 2’er!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Kyllingebenet 14 år siden

Jeg skal se den i morgen sammen med de gamle, og Avatar på søndag! :D
Gravatar

#12 Nicki52 14 år siden

Har lige set den - den er totalt overvurderet og kedelig.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#13 wimmie 14 år siden

Kedelig? Ok det er nu ikke lige det indtryk jeg har fået af den indtil videre...den ser da meget underholdene og actionfyldt ud ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14 evermind 14 år siden

wimmie (13) skrev:

Kedelig? Ok det er nu ikke lige det indtryk jeg har fået af den indtil videre...den ser da meget underholdene og actionfyldt ud ;)

Men måske ikke hjemme på computeren. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15 wimmie 14 år siden

#14 Hehe ;)

Altså der er sikkert mange der vil synes filmen er en helt forkert måde at lave en Sherlock Holmes-film på - og at den er for actionfyldt....men kedelig? Havde jeg ikke lige set komme.
Gravatar

#16 Nicki52 14 år siden

wimmie (13) skrev:

Traileren snyder dig meget.
Gravatar

#17 wimmie 14 år siden

Hvad var kedeligt ved den? Var der ikke action nok?
Gravatar

#18 Nicki52 14 år siden

wimmie (17) skrev:
Hvad var kedeligt ved den? Var der ikke action nok?

Det er virkelig svært at forklare uden at røbe noget. Jeg forklarer det når du har set den.
Gravatar

#19 MMB 14 år siden

Tror ikke, du behøver at forklare, om den er actionfyldt, efter hun har set den. OMG, lol.

Jeg går ud fra hun spørger, fordi hun vil vide, om den er værd at se.
Gravatar

#20 wimmie 14 år siden

Hehe, ja jeg behøver ingen forklaringer i handlingen - bare om det er mangel på action, for megen snak, for megen kærlighed eller andet der gør at den er kedelig. Jeg går ikke ud fra at det er én bestemt ting eller scene der gør hele filmen kedelig ;)

Skriv ny kommentar: