Man skal ikke have den store lup frem for at se, at “Sherlock Holmes” er en fantastisk vellykket opdatering af Conan Doyles klassiske mesterdetektiv. Og selv om filmen er propfyldt med action og humor, så giver den aldrig afkald på figurens og universets klassiske dyder. Den opdaterer dem blot og efterlader publikum skrigende efter mere. Kan I så komme i gang med den 2’er!
#31 filmzkim 14 år siden
Jeg havde slet ikke forventet sådan en positiv anmeldelse!
Nåh, men den skal da ses på søndag :)
#32 MOVIE1000 14 år siden
#33 Nicki52 14 år siden
Det er ikke derfor. Jeg skrev at jeg forventer der sker noget måbende, altså noget man slet ikke forventer i Sherlock Holmes historie og syntes ikke den virker så meget som en action film. Der er ikke så meget forskel end dem med Jeremy Brett, andet end den prøver at være sjov og action. Har set Jeremy Brett i en slåskamp og det var mere elegant end Jr.. Jeg spildte 75 kr. på den film.
#34 Lady Arwen 14 år siden
#35 Nicki52 14 år siden
Nej, at de havde opgraderet ham og Watson er jo hel åndsvag. Han burde jo ikke engang kunne slås. Han var jo militærlæge i afghanistan, ikke lejesoldat, selvom han er en slapsvans. Og jeg havde forventet at Mark Strongs rolle var større.
#36 wimmie 14 år siden
Den sætning forstår jeg ikke...
#37 evermind 14 år siden
#38 wimmie 14 år siden
Og man kan åbenbart også kun slås hvis ens profession tillader træningen... ikke som fritidsinteresse ;)
#39 evermind 14 år siden
#40 Frederik 14 år siden