Man skal ikke have den store lup frem for at se, at “Sherlock Holmes” er en fantastisk vellykket opdatering af Conan Doyles klassiske mesterdetektiv. Og selv om filmen er propfyldt med action og humor, så giver den aldrig afkald på figurens og universets klassiske dyder. Den opdaterer dem blot og efterlader publikum skrigende efter mere. Kan I så komme i gang med den 2’er!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 elwood 14 år siden

Forhenværne Lejesoldater er altid toughy bare se på Seagal og hans film, der intetr ved og være en lejesoldat nu, nej det er altid forhenværne 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42 Nicki52 14 år siden

#36-#37-#38-#39-#40-#41
Nej, de har bare opgraderet ham for meget. Han skulle ikke slås som Sherlock, det var meningen at han skulle være meget dårligere til at slås end Sherlock.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#43 filmkorn.dk 14 år siden

Sherlock Holmes har aldrig sagt 'Elementært min kære Watson'. Det er derimod Watson, der en enkelt gang har sagt 'Elementært min kære Holmes'.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#44 wimmie 14 år siden

Hvorfor?

Så du synes filmen skuffer fordi de har lavet om på personerne i forhold til hvordan du synes de burde opføre sig?

Jeg tror folk skal lade være med at sammenligne denne film med tidligere film, serier og bøger og se den som en selvstændig fortolkning af figurerne.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#45 Nicki52 14 år siden

De skal ikke lave flere Sherlock film for de hører ikke dette årtusind til. Hvis Guy Richie rør Arthur Conan Doyles mesterværk en gang til, så dræber jeg ham personlig, før han er færdig.
Gravatar

#46 evermind 14 år siden

Rolig, Freddy ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#47 Nicki52 14 år siden

Guy skal passe på med at falde søvn i den nærmeste fremtid.
Gravatar

#48 wimmie 14 år siden

Eller...du kunne lade være med at se dem ;)
Gravatar

#49 Nicki52 14 år siden

Alligevel, er det fornærmende de laver dem igen. Ligesom Far til fire.
Gravatar

#50 wimmie 14 år siden

Hvilket ikke er det samme... ;)

Skriv ny kommentar: