Man skal ikke have den store lup frem for at se, at “Sherlock Holmes” er en fantastisk vellykket opdatering af Conan Doyles klassiske mesterdetektiv. Og selv om filmen er propfyldt med action og humor, så giver den aldrig afkald på figurens og universets klassiske dyder. Den opdaterer dem blot og efterlader publikum skrigende efter mere. Kan I så komme i gang med den 2’er!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 elwood 14 år siden

Jeg tror det wimmie spøger om er, hvor stor del af filmen er Robert Downey Jr. Shirtless

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 Nicki52 14 år siden

Jeg vil ihvertfald ikke se den igen.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#23 Kyllingebenet 14 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra biografen og må indrømme at det var en fornøjelse at se Robert Downey Jr. og Jude Law give den gas på det hvide lærred sammen, sikke et finurligt makkerpar! Filmen var ganske underholdende! :)
Gravatar

#24 Nicki52 14 år siden

Hvordan?
Gravatar

#25 Kyllingebenet 14 år siden

Hvordan ikke?
Gravatar

#26 Nicki52 14 år siden

Nu skal jeg vist forklare mig. Altså skuespillet, handlingen og effekterne var gode. Men slutningen var ikke. Den minder mig om de andre film uden action og bredskundret skurke. Så kedeligt. Jeg forventer når man laver Sherlock Holmes til actionfilm så bliver man taget med bukserne nede når man set den. Den bliver hurtigt glemt. Er enig for første gange med ekstra bladet.
Gravatar

#27 MOVIE1000 14 år siden

#26 så den er dårlig pågrund af slutningen. jeg forstår ikke hvad du mener, med at den er kedelig, når handlingen var go
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#28 Nicki52 14 år siden

Læs det igennem det jeg skrev.
Gravatar

#29 MOVIE1000 14 år siden

#28 når okay nu forstår jeg. så prøver jeg lige igen

#26 så den er dårlig pågrund af slutningen. jeg forstår ikke hvad du mener, med at den er kedelig, når handlingen var go ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#30 Nicki52 14 år siden

Tillykke, nu gider jeg slet ikke at svare.

Skriv ny kommentar: