“Shrek 2” er meget vellykket, selvom den ukonventionelle stil i filmen ikke længere er helt så banebrydende som for tre år siden. Den postmoderne cocktail af eventyr, film og rockmusik går dog stadig op i en højere enhed, og der er masser af sjove overraskelser i den hjertevarme historie – der vel at mærke kræver, at man har set den første film. I tilfælde af, at vi skulle være så heldige at få et tredje kapitel i serien, er der på baggrund af kvaliteten af “Shrek 2” noget at se frem til, for godt nok er det her ikke en bedre film end den første men sådan cirka lige så god. Og det siger alligevel en del.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-karlerminven 19 år siden

Nogen der har set den danske version af filmen ???
Skal ind og se den i aften... mest for at kunne sammenligne de to!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#22 filmz-tda nico 19 år siden

Den er simpelt hen bare for fed!
Gravatar

#23 Sealer 19 år siden

karlerminven sig lige hvordan den er på dansk, for overvejer også at tage ind og se den på dansk bare for at sammenligne men så noget af 1ere på dansk og det var seriøst for grimt kom til THE MUFFEN MAN og da de sagde peter plys eller hvad de nu sagde så gad jeg ikke se mere heh....de ska ses på englesk :D
Gravatar

#24 filmz-karlerminven 19 år siden

Yessør! Så blev den også lige set på dansk, og for én gangs skyld gik jeg sgu tilfreds ud af biografen efter at have set en synkroniseret film! Den sidste gode synkroniserede film jeg så må være Find Nemo eller sådan noget! Garfield var i hvert fald for klam!

Til Sealer:
Jeg synes godt at du kan tage ind og se den på dansk også, men det er bare min mening, skal også ind og den på engelsk i morgen.. tror stadig den er bedst sådan (altså på engelsk)
Undskyld hvis du tager ind og ser den og du så bare synes det har været spild af penge.. men det er bare min mening at den er god (nok) den er stadig bedst på engelsk!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#25 Sealer 19 år siden

okai tak karl :) overvejer det strækt..
Gravatar

#26 filmz-karlerminven 19 år siden

No Problemo! Det var så lidt, jeg synes også du skal gøre det, men det er bare min mening!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#27 filmz-karlerminven 19 år siden

Så har jeg lige været ind og se Shrek 2 (engelsk) i biografen - igen! Og jeg må satme sige at det er en genial film, mega fed humor og det hele! Og så elsker jeg de engelske stemmer, ikke ligesom Amin Jensen og Jan Gintberg (Gintbergs stemme til æslet er faktisk okay).

Den skal da ha':
5/6 lissom anmelderen gav den
----
What is a not-joke?
Gravatar

#28 filmz-dark_wall 19 år siden

Det er en kanon god foresættelse af 1'ern...
Gravatar

#29 filmz-hans-verner 19 år siden

jeg syntes at den er den bedste af 1 og 2 sige hvad du vil anmelder men det syntes jeg sig hvad du vil ses 4 syntes jeg altså med pil op ad
helt klart harry potter
Gravatar

#30 Yoda 19 år siden

#29

??????????
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: