“Shrek 2” er meget vellykket, selvom den ukonventionelle stil i filmen ikke længere er helt så banebrydende som for tre år siden. Den postmoderne cocktail af eventyr, film og rockmusik går dog stadig op i en højere enhed, og der er masser af sjove overraskelser i den hjertevarme historie – der vel at mærke kræver, at man har set den første film. I tilfælde af, at vi skulle være så heldige at få et tredje kapitel i serien, er der på baggrund af kvaliteten af “Shrek 2” noget at se frem til, for godt nok er det her ikke en bedre film end den første men sådan cirka lige så god. Og det siger alligevel en del.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Sealer 19 år siden

god anmeldelser og er enig med den, på stort set alle punkter, den bedste 2ere i LAAAANG tid :)
Gravatar

#2 origin 19 år siden

uuuh glæder mig virkelig til at se den film.. læste det sidste af anmeldelsen, da jeg ikke vil ødelægge noget.. 1'eren var genial og hva det lyder til er 2'eren lige så genial :D
Try sticking your head up your ass.. See if it fits
Gravatar

#3 filmz-karlerminven 19 år siden

Jeg så filmen for ca. 2 måneder siden i USA, og den var virkelig fed med de originale stemmer. Jeg skal godt nok ind og se den på fredag på dansk, men det er mest for at se om den er lige så god som på engelsk! Er enig med #2, den bedste 2'er i MEGET MEGET lang tid!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#4 putandtake 19 år siden

Mangler vi ikke en anmeldelse af "Brødre" ??
Gravatar

#5 filmz-derb 19 år siden

Som jeg sagde i en tidligere tråd omkring shrek 2, så synes jeg at den lidt mangler den samme "ånd" som der var i 1'eren. Men underholdende er den da.
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#6 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 3 Jeg er enig at der er tale om en rigtig god 2'er, som ikke proever at overgaa 1'eren.

# 5 Der er masser af spoofs og sjove scener, som ikke kun er basseret paa scener i andre film, hvilket goer det til en anden type film og derfor efter min mening til en bedre 2'er. Ellers ville man bare sidde og sammenligne og det draeber de fleste 2'ere.

God anmeldelse af en god film, som helt klart skal i samlingen naar den kommer paa DVD.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#7 filmz-specialty 19 år siden

Jeg ser også frem til imorgen =)
Gravatar

#8 filmz-Tamilboy 19 år siden

Jeg så shrek 2 på DVD.....mega go!!!!
Gravatar

#9 Bohemian 19 år siden

på dvd? hvordan?
Free in serenity.
Gravatar

#10 filmz-frigsfrogs 19 år siden

Den er udkommet på dvd i usa :D

Skriv ny kommentar: