Det er tidligt at udnævne årets ringeste film, men omvendt har jeg svært ved at se, hvordan “Skyline” kan blive overgået. På et tidspunkt erfarer vi, at rumvæsnerne fjerner hjernerne fra menneskernes kranier og derefter smider deres livløse kroppe væk. Et passende billede på den følelse, man selv sidder med efter at have set filmen.

Se også: Filmz TV: Rumvæsnerne invaderer – 5 fede film fra det ydre rum.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Blacksanta 13 år siden

Helt som forventet! Derudover synes jeg ikke det er ALT for tidligt at udnævne den som årets værste film? Vi går trods alt ind i året sidste måned om en uge :)
Gravatar

#2 Nothinunik 13 år siden

Ikke fordi jeg ikke tror på filmen er dårlig.. men det bliver i hvert fald ikke bedre af den spoiler med hvad rumvæsnerne gør med folks kroppe :P
Gravatar

#3 Twister 13 år siden

Den lyder godt nok ringe. Omvendt synes jeg ikke denne anmeldelse er helt optimal. Det bliver alt for meget "rant" til min smag. En mere saglig tone havde passet mig bedre.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#4 myshkin 13 år siden

#3

En mere saglig tone havde passet mig bedre.


siger du og tar en slurk af din Latté :P
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#5 lasse78 13 år siden

\m/ elsker den anmeldelse - nu får jeg fanme helt lyst til at se misfosteret lol
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#6 Høegh 13 år siden

Gad vide om dette vil udløse den samme debat som Politikens anmeldelse af Salt gjorde her på forumet...
(ja, jeg ved godt hvad jeg måske lige har startet. Beklager)


Men ja, traileren til 'Skyline' fik også filmen til at se helt igennem ligegyldig ud.
Så hvis den er nogen som helst indikator for filmens kvalitet, så passer anmeldelsen meget godt til mit indtryk af filmen.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#7 Hr. Nielsen 13 år siden

Høegh (6) skrev:
Gad vide om dette vil udløse den samme debat som Politikens anmeldelse af Salt gjorde her på forumet...


Øh, hvorfor det?

Høegh (6) skrev:
ja, jeg ved godt hvad jeg måske lige har startet. Beklager


Og hvorfor beklage, er det ikke en del af et forum at debattere tingene?

Kruse (8) skrev:
de sædvanlige


Hvem er det? Hvis det var en bemærkning til #6, så forsvarede jeg ikke 'Salt' med at den skulle tages for hvad den var (det gjorde ingen vist rigtigt), men anklagede Politikens anmelder for en latterlig ringe anmeldelse. Så fordrej nu ikke mine ord Kruse;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#8 Kruse 13 år siden

Jeg tror faktisk at denne her er så elendig, at de sædvanlige "Hvad med at tage filmen for hvad den er"-brugere, ikke vil forsvare den. Men lad os nu se, det kan være at jeg tager fejl :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9 Gasivodo 13 år siden

Hvordan kan man være objektiv, hvis hver eneste levende celle i ens krop; skriger F... noget juks!

Kudos til TheDude' :-D

Og nu vil Gasivodo holde bøtte, til kunstværket bliver set... (hov, ironiserede lige der! Farvel objektivitet ) Guess I´m only human;-)
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#10 Høegh 13 år siden

Thomas Nielsen (7) skrev:
Øh, hvorfor det?


Fordi det startede en lang debat omkring objektivitet i en anmeldelse (hvilket som udgangspunkt er en fjollet tanke).
Hvor det at anmelderen hos Politiken havde givet Salt 1 stjerne tilsyneladende gjorde ham til en useriøs anmelder der ikke forholdte sig objektivt til tingene...

Thomas Nielsen (7) skrev:
Og hvorfor beklage, er det ikke en del af et forum at debattere tingene?


Fordi det har været diskuteret mange gange før.
Det der må ske må ske, måske

Skriv ny kommentar: