“Snowden” er et partsindlæg, som en Michael Moore ville kunne have lavet det. For selv om Rhys Ifans’ NSA-chef siger, at det handler om frihed kontra sikkerhed, så gør Oliver Stone aldrig det til et reelt dilemma. Vi ser aldrig den sikkerhed, som overvågningen kan give. Kun manglen på frihed. Kun at de andre er nazister. Derfor har I intet at frygte herfra, NSA.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 kblood 7 år siden

Lyder som en meget reel anmeldelse. Det interessante er jo nemlig, hvor langt skal man tillade denne overvågning at gå?

Men dette er jo vidst Hollywood, og det er desværre vidst ikke så tit man tør at lave intelligente film, det skal helst være mere følelses baserede film og sådan. Det er desværre sjældent der bliver dykket dybere ned i emner som disse.
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

Well det vel kun folk der har noget at skjule der er bange for overvågning. Snowden burde rødne i et fængsel.
Gravatar

#3 silegnaV 7 år siden

#2 Denne kommentar er så uintelligent. Det er dog ikke overraskende, at den kommer fra dig..
Gravatar

#4 Geekalot 7 år siden

Siden du ikke kan uddybe hvorfor min kommentar er uintelligent, vil nu rettere betragte din som sådan...... Men surprise surprise
Gravatar

#5 Alex12 7 år siden

Nazister? Bliver NSA beskyldt for at støtte jødeforfølgelse og udbredelse af den ariske race i denne film? Hvis ikke, synes jeg man skal passe på at bruge det udtryk.
Gravatar

#6 Morten Vejlgaard Just 7 år siden

#5 Ja, der drages direkte parallel imellem mellemleder-nazister og tilsvarende hos NSA. Har I hørt om Nürnbergprocessen, spørger Stone igennem Snowden-karakteren.
Gravatar

#7 silegnaV 7 år siden

#4 Fordi jeg ikke uddybede, betyder ikke, at jeg ikke kan. Jeg uddybede ikke, fordi det var indlysende hvorfor.
Gravatar

#8 Geekalot 7 år siden

#7 og igen kommer du med en spade lam forklaring på ingen verdens ting...... Dygtig dreng, eller noget.
Gravatar

#9 BrianT 7 år siden

Fight fight fight @silegnaV & @Geekalot! :D

Måske denne film skal ses, synes ikke den bliver solgt så godt af jer her på filmz?
Gravatar

#10 Silver666 7 år siden

Geekalot (2) skrev:
Well det vel kun folk der har noget at skjule der er bange for overvågning. Snowden burde rødne i et fængsel.
Korrekt

Skriv ny kommentar: