Der er dog stadig plads til både storladent melodrama, som faktisk passer ganske godt overens med serien, samt de mange morsomme optrin, hvor J.K. Simmons endnu engang rammer plet med sin portrættering af den tikkende bladbombe, J. Jonah Jameson.

“Spider-Man 3” præsenterer os for et propfyldt handlingsgalleri, hvor skuespillerne alle gør deres del for at løfte materialet op over det opulente, grænsende til det kitschede, og det lykkes dem faktisk. Især er Thomas Haden Church god som forbryderen Flint Marko, hvis menneskeliggørelse til sidst i filmen ikke er til at tage fejl af: “Spider-Man” er og bliver en humanistisk saga i både sit helte- og skurkesyn. Kunne man lide de to foregående film i serien, bliver man nok ikke skuffet over “Spider-Man 3”, der både underholder med action, drama og humor.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#121 elwood 17 år siden

Sandmans theme var fantastisk, helt enig.

Faktisk skal jeg vidst lige ha soundtracket til den her film

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#122 duuk74 17 år siden

..Og så synes jeg nu også Parkers 'sorte charmør' var fantastisk underholdende - men man kan så diskutere om det passer ind i filmen. Ville gerne se Raimi lave en full blown komedie, det tror jeg han ville være emminent til :)

Helt sikkert. Stop med Spiderboy og giv os den gakkede Raimi tilbage
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#123 wiseguy 17 år siden

Øv!!! havde glædet mig som en lille dreng til Spidey 3. Konen og jeg skal jo på weekendtur til Kbh. i denne weekend, så jeg har endda bokket billetter i Imperial, som jeg jo også har glædet mig for vildt til at teste.
Men det lader til at det bliver lidt af en fuser!!! nu håber jeg bare, at Imperial er så fed, som så mange siger!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#124 Riqon 17 år siden

#123 - Du kan roligt glæde dig, det var en fantastisk oplevelse og i høj grad en date movie. :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#125 filmz-Angel Eyes 17 år siden

#124: Tja, det ved jeg ikke - min date var virkelig harm på filmen bagefter og undervejs ;)
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#126 wiseguy 17 år siden

Min kone er heldigvis vant til at blive udsat for lidt af hvert, altså rent film mæssigt ;o)
Hun har set de andre 2 og er frisk på 3'eren. Har dog advaret hende om, at den muligvis stinker!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#127 thomas040 17 år siden

DEN STINKER IKKE!!!
der ER meget at gabe over... men det gør ikke ondt... og jeg er sikker på, at den bliver endnu bedre ved gensyn...
Failure is a zero out.
Gravatar

#128 Patriarch 17 år siden

Det er bare ikke udgivet endnu :(

Gad super godt høre det... har stadig ikek fundet tid til at se filmen. Musikken bliver dog slagtet pånogle af de musik fora jeg besøger. Så jeg er nysgærrig.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#129 Hr_sol 17 år siden

#127 Nej det gør den ikke, og det pisser mig virkelig af at folk giver den så meget kritik. Synes jeg virkelig ikke den har fortjent, synes selv den er helt fantastisk.

Med hensyn til Venom, så er jeg ret sikker på Raimi ved hvad han gør. Folk skal lige have i hovedet at Brock først lige havde fået symbioten på der, han skal lige vende sig til den. Når han kommer tilbage i 4'eren (og det er jeg overbeivst om han gør) Så ser vi en meget vildere, sikker og ondskabsfuld Venom.
Gravatar

#130 Mercadian 17 år siden

Jeg er bange for at Eddie Brock/Venom er færdige i Spiderman. Dr. Kurt Connors har ganske vist et eksemplar af symbioten, men jeg regner med at dette eksemplar vil udvikle sig til morderiske Carnage/Splatter i Spiderman 4. Tror at det blir en voldsom affære når først denne rest af symbioten binder sig til seriemorderen Cletus Kasady.
If practice makes perfect, but nobody is perfect, then why practice?

Skriv ny kommentar: