Der er dog stadig plads til både storladent melodrama, som faktisk passer ganske godt overens med serien, samt de mange morsomme optrin, hvor J.K. Simmons endnu engang rammer plet med sin portrættering af den tikkende bladbombe, J. Jonah Jameson.
“Spider-Man 3” præsenterer os for et propfyldt handlingsgalleri, hvor skuespillerne alle gør deres del for at løfte materialet op over det opulente, grænsende til det kitschede, og det lykkes dem faktisk. Især er Thomas Haden Church god som forbryderen Flint Marko, hvis menneskeliggørelse til sidst i filmen ikke er til at tage fejl af: “Spider-Man” er og bliver en humanistisk saga i både sit helte- og skurkesyn. Kunne man lide de to foregående film i serien, bliver man nok ikke skuffet over “Spider-Man 3”, der både underholder med action, drama og humor.
#121 elwood 17 år siden
Faktisk skal jeg vidst lige ha soundtracket til den her film
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#122 duuk74 17 år siden
Helt sikkert. Stop med Spiderboy og giv os den gakkede Raimi tilbage
#123 wiseguy 17 år siden
Men det lader til at det bliver lidt af en fuser!!! nu håber jeg bare, at Imperial er så fed, som så mange siger!!!
#124 Riqon 17 år siden
#125 filmz-Angel Eyes 17 år siden
#126 wiseguy 17 år siden
Hun har set de andre 2 og er frisk på 3'eren. Har dog advaret hende om, at den muligvis stinker!
#127 thomas040 17 år siden
der ER meget at gabe over... men det gør ikke ondt... og jeg er sikker på, at den bliver endnu bedre ved gensyn...
#128 Patriarch 17 år siden
Det er bare ikke udgivet endnu :(
Gad super godt høre det... har stadig ikek fundet tid til at se filmen. Musikken bliver dog slagtet pånogle af de musik fora jeg besøger. Så jeg er nysgærrig.
#129 Hr_sol 17 år siden
Med hensyn til Venom, så er jeg ret sikker på Raimi ved hvad han gør. Folk skal lige have i hovedet at Brock først lige havde fået symbioten på der, han skal lige vende sig til den. Når han kommer tilbage i 4'eren (og det er jeg overbeivst om han gør) Så ser vi en meget vildere, sikker og ondskabsfuld Venom.
#130 Mercadian 17 år siden