Der er dog stadig plads til både storladent melodrama, som faktisk passer ganske godt overens med serien, samt de mange morsomme optrin, hvor J.K. Simmons endnu engang rammer plet med sin portrættering af den tikkende bladbombe, J. Jonah Jameson.
“Spider-Man 3” præsenterer os for et propfyldt handlingsgalleri, hvor skuespillerne alle gør deres del for at løfte materialet op over det opulente, grænsende til det kitschede, og det lykkes dem faktisk. Især er Thomas Haden Church god som forbryderen Flint Marko, hvis menneskeliggørelse til sidst i filmen ikke er til at tage fejl af: “Spider-Man” er og bliver en humanistisk saga i både sit helte- og skurkesyn. Kunne man lide de to foregående film i serien, bliver man nok ikke skuffet over “Spider-Man 3”, der både underholder med action, drama og humor.
#141 erikjust 17 år siden
Derinde mødte han Cletus Kasady en halv sindsyg morder, selvfølgelig skal Kasady ha historien om symbioten og det, men han bliver hurtig træt af Eddie og skal til og dræbe ham da symbioten kommer og bryder ham ud.
Da Eddie forsvinder ud i natten ser man Kasady stå og kikke ud af den smadrede mur man zoomer ind på hans hånd og ser en lille dråbe af noget sort falde ned og forsvinde i hans hånd.
Vola i næste film har man splatter for fuld udblæsning, hvor Eddie kan være gået hen og blevet en smugle human, myrder splatter bare løs og skal spider-man og Venom så ellers forsøge efter bedste evne og stoppe ham.
Noget andet jeg også synes der skulle ændres i filmen var de endeløse tude scener med mary jane, for crist sake get a life ja gu er spider-man en mere meneskelig helt der har sit og slås med andet end skurkene, men det her er og bliver idiotisk og latterligt og i det hele taget bare iriterende i længden og høre på.
#142 blahblah 17 år siden
Spider-Man 3 har virkeligt et af de værste manuskripter jeg længe har oplevet. Det er helt utroligt at et studio har godkendt det.
#143 Zabriskie 17 år siden
Hold da op... 10 linjers manuskript der er allerede 10 gange bedre end det der blev kastet 250 mio dollars efter.
Det siger vist det hele...
Hvilket spild.
#144 filmz-Angel Eyes 17 år siden
#145 Bony 17 år siden
#146 thomas040 17 år siden
#147 filmz-Mifan 17 år siden
#148 thomas040 17 år siden
#149 Winniepooh 17 år siden
Jeg synes den var fin underholdning, men jeg har heller ikke noget forhold til tegneserierne.
#150 filmz-jeangrey55 17 år siden