“Sprængfarlig bombe” er en tynd kop te iblandet et par fnis og en vaklende historie. Med det i baghovedet er det ironisk, at den handler om en mand, der vil have sine biografpenge tilbage, fordi filmen var noget lort. På den måde lykkes det faktisk alligevel filmholdet at lave en meta-kommentar…
Skriv ny kommentar:
#91 blahblah 18 år siden
#92 18 år siden
#93 filmz-lbw 18 år siden
Lol en lang tråd, men jeg kom godt nok til at grine højt på arbejdet, da jeg læste #49, #51 og #63... :D
[/off topic]
De af Lie Kaas' roller (3 stk.), som jeg har set er godt nok en-dimensionelle med en mimik som en tidlig Ben Affleck. Lidt a' la Thomas Bo Larsen indtil han begyndte med TDC-reklamerne.
#94 filmz-lbw 18 år siden
#95 HonoDelLoce 18 år siden
Og Et Rigtigt Menneske er skam også at anbefale til hver en tid..
#96 18 år siden
#97 blahblah 18 år siden
Synes du rent faktisk det var en sjov kommentar? Det er ikke for at svine eller noget, jeg er rent faktisk interesseret. Synes du det var sjovt det du selv skrev?
Du kan hive fat i Mørke, Et Rigtigt Menneske, det afsnit af Rejseholdet han var med i imponerede mig, og han er også rigtig god i Brødre.
#98 18 år siden
Men jeg har bemærket, at du er efter adskillige brugere i flere tråde for tiden. Det kan være, at du har en skæv aktieportefølje, der driller. Hvem ved? :-)
#99 filmz-lbw 18 år siden
#100 blahblah 18 år siden