“Sprængfarlig bombe” er en tynd kop te iblandet et par fnis og en vaklende historie. Med det i baghovedet er det ironisk, at den handler om en mand, der vil have sine biografpenge tilbage, fordi filmen var noget lort. På den måde lykkes det faktisk alligevel filmholdet at lave en meta-kommentar…

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#91 blahblah 18 år siden

med anmelderen?

#92 18 år siden

[Edit]
Gravatar

#93 filmz-lbw 18 år siden

[off topic]
Lol en lang tråd, men jeg kom godt nok til at grine højt på arbejdet, da jeg læste #49, #51 og #63... :D
[/off topic]

De af Lie Kaas' roller (3 stk.), som jeg har set er godt nok en-dimensionelle med en mimik som en tidlig Ben Affleck. Lidt a' la Thomas Bo Larsen indtil han begyndte med TDC-reklamerne.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#94 filmz-lbw 18 år siden

Glemte at tilføje. Anbefalinger der udvider min horisont hvad angår Kaas modtages gerne. Er det Et Rigtigt Menneske man skal ha' fat i?
Gravatar

#95 HonoDelLoce 18 år siden

#94 - hvad med bare at se De Grønne Slagtere.. Mens hans ene rolle er den NLK vi alle kender (provokerende og ligeglad) er hans præstation som den hjerneskadede tvillinge-bror faktisk rigtig god..

Og Et Rigtigt Menneske er skam også at anbefale til hver en tid..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

#96 18 år siden

95: Den rolle i De Grønne Slagtere er ikke skuespil fra Niko-nejs side. Det er bare nogle optagelser af den rigtige Niko-nej fra frokostpausen på settet, der er klippet ind i filmen. :-)
Gravatar

#97 blahblah 18 år siden

Synes du rent faktisk det var en sjov kommentar? Det er ikke for at svine eller noget, jeg er rent faktisk interesseret. Synes du det var sjovt det du selv skrev?

Du kan hive fat i Mørke, Et Rigtigt Menneske, det afsnit af Rejseholdet han var med i imponerede mig, og han er også rigtig god i Brødre.

#98 18 år siden

#97: Semi-morsomt vil jeg selv betegne det som. Ikke en lårklasker. Er du humordommer på Filmz? Nej? Hvis du ikke synes det er sjovt, så kunne du bare lade det passere.

Men jeg har bemærket, at du er efter adskillige brugere i flere tråde for tiden. Det kan være, at du har en skæv aktieportefølje, der driller. Hvem ved? :-)
Gravatar

#99 filmz-lbw 18 år siden

#97 Tak for tippet. ;o)
Gravatar

#100 blahblah 18 år siden

Jeg er ikke efter nogen som helst. Siger siger bare min mening, og det mistforstår folk så engang imellem for en fornærmelse.

Skriv ny kommentar: