“Sprængfarlig bombe” er en tynd kop te iblandet et par fnis og en vaklende historie. Med det i baghovedet er det ironisk, at den handler om en mand, der vil have sine biografpenge tilbage, fordi filmen var noget lort. På den måde lykkes det faktisk alligevel filmholdet at lave en meta-kommentar…

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 thomas040 18 år siden

hvad er en hater? er det ligesom en troll?
Failure is a zero out.
Gravatar

#72 HonoDelLoce 18 år siden

Hehe.. Hold nu op med at være efter JON.. Selvom jeg er 99% uenig i alt han siger, så liver han da op i forum'et ? ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

#73 18 år siden

69: Hvis du skal være Dr. Phil, kan du så ikke i det mindste tjene nogle penge på det imens ligesom ham?
Gravatar

#74 blahblah 18 år siden

Det gav da ingen mening JON?
Gravatar

#75 JannikAnd 18 år siden

Puha, der er godt nok lummert herinde. Må sige, at jeg sjældent er enig med JON, og vi har bestemt også haft vores eskapader. Men jeg synes, I andre fortsætter med at hælde olie på bålet. Hver gang JON afrunder kontroverserne, skal I lige slutte med en lige sidebemærkning, og så er det jo ikke sært, at han genoptager den dårlige stemning...
Gravatar

#76 blahblah 18 år siden

Men det er sjovt :P
Gravatar

#77 JannikAnd 18 år siden

#76 - Ja, det kan jeg se. Men det er lidt som at binde en godbid på en hunds hale...
Gravatar

#78 Patriarch 18 år siden

+ at det får JON til at fremstå som den fornuftige part.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

#79 18 år siden

74: Jo, og jeg har svært ved at forestille mig, at du ikke kan se den.

75: Præcis.
Gravatar

#80 blahblah 18 år siden

Se hvad?

Skriv ny kommentar: