Skuespillerne virker også veloplagte, og igen får Karl Urban (Enterprises evigt sarkastiske overlæge, McCoy) og Simon Pegg (rumskibets skotske, frembrusende maskinmester, Scotty) de sjoveste replikker. “Star Trek” var bedst, når den følelsesladede Kirk (Chris Pine) og den logiske, stoiske Spock (Zachary Quinto) røg i totterne på hinanden, og det er forfatterne tydeligvis bevidste om i de første 45 minutter af “Star Trek Into Darkness”, hvor manglen på nævneværdige overraskelser opvejes af den fortsat stærke kemi mellem Pine og Quinto og de skiftevis drilske og seriøse konfrontationer mellem mændene, som alle er uhyre velskrevne. Der er altså stadig tale om et af genrens mest fascinerende venskaber, men varmen og dynamikken mellem figurerne glimrer desværre ved sit fravær i sidste halvdel af “Star Trek Into Darkness”.
Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Star Trek Into Darkness”-interviews!
#21 bjarke 11 år siden
Ja, det der med at bruge glasbure er ret populært :) http://geekmecca.com/wp-content/plugins/RSSPoster_...
#22 BN 11 år siden
Og så er der ikke mindst scenen med Jokeren, godt nok uden GLAS, men stadig i bur.
#23 Lord Beef Jerky 11 år siden
#24 bjarke 11 år siden
Præcis - kunne bare ikke lige finde et billede, hvor han også var med :)
#25 The-new-meister 11 år siden
Og så er der scenerne fra X-Men og X2 med Magneto og Professor X:)
#26 BN 11 år siden
Nåja, selvfølgelig!
#27 The Insider 11 år siden
#28 Maroti 11 år siden
Hahaha! Har jeg aldrig tænkt over :D
Vil dog skynde mig at sige at både Skyfall og Avengers skuffede mig, så det er ikke fordi at jeg har en svaghed for alle scener i glasbure :D
Tror mere det var skuespillet jeg kunne lide.
#29 Mikkel Abel 11 år siden
:P
#30 bjarke 11 år siden
...der var den...! :D