Skuespillerne virker også veloplagte, og igen får Karl Urban (Enterprises evigt sarkastiske overlæge, McCoy) og Simon Pegg (rumskibets skotske, frembrusende maskinmester, Scotty) de sjoveste replikker. “Star Trek” var bedst, når den følelsesladede Kirk (Chris Pine) og den logiske, stoiske Spock (Zachary Quinto) røg i totterne på hinanden, og det er forfatterne tydeligvis bevidste om i de første 45 minutter af “Star Trek Into Darkness”, hvor manglen på nævneværdige overraskelser opvejes af den fortsat stærke kemi mellem Pine og Quinto og de skiftevis drilske og seriøse konfrontationer mellem mændene, som alle er uhyre velskrevne. Der er altså stadig tale om et af genrens mest fascinerende venskaber, men varmen og dynamikken mellem figurerne glimrer desværre ved sit fravær i sidste halvdel af “Star Trek Into Darkness”.
Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Star Trek Into Darkness”-interviews!
#61 PredatorX 11 år siden
Den er heller ikke MEGET bedre, følte bare at Into Darkness havde en langt bedre skurk, hvilket lige løftede den et hak. Men de er meget tæt på hinanden de to film: Toptunet underholdning som du selv siger :) Og så ser den fantastisk ud :D
#62 Ispep 11 år siden
Into Darkness har også en bedre skurk samt bedre action, end den forrige. Så den er bestemt bedre på nogle punkter. Som helhed er den første lige et hak mere helstøbt, måske også fordi den var mere frisk.
Det må siges. Tabte kæben flere gange. Fantastisk univers som Abrams har skabt, særligt her.
#63 The Insider 11 år siden
#64 Batsy 11 år siden
Du er heldig jeg ikke gad den store tank til Nolans batmobil, og udskiftede den til det klassike Burton look! ;)
#65 Batsy 11 år siden
#66 The Insider 11 år siden
#67 Mikkel Abel 11 år siden
Solid popcorns underholdning! Rigtig, rigtig flot lavet og god action, og jeg følte bestemt at der var fint tempo i filmen hele tiden. Mit eneste problem var Cumberbatchs rolle som skurk og slutningen:
Til sidst havde jeg også håbet, at mere af filmen havde foregået i selve London hvor der ville være nogle flere terrorist-aktioner/ødelæggelser.
#68 BN 11 år siden
Bane blev aldrig på noget tidspunkt reduceret til anden-skurk. Han var den dominerende skurk lige til det sidste.
Så en meget, meget besynderlig og uforståelig sammenligning.
#69 MMB 11 år siden
#70 Mikkel Abel 11 år siden