Men et af de absolut største problemer ved “Nemesis” er den åbenlyse mangel på egentlig ambition. Filmen drager dristigt hen, hvor alle andre allerede har været før. Den virker bange for at ignorere de typiske actionfilm-formularer og klichéer, og drukner derfor nærmest i stedet i dem. Det er første gang at jeg har set en Star Trek film, og øjeblikkeligt derefter har følt at filmen var skuffende. Slutningen (som selvfølgelig ikke skal beskrives her) virker overordentlig påtvunget, så filmen ender med at efterlade en særdeles bitter smag i munden, som – sammen med mindet om filmen – forsvinder meget kort tid efter, at man har forladt biografsalen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 MadMartigan 21 år siden

Jeg ved ikke om lige den fejl står der! (der er jo så mange) Jeg gider ikke læse dem allesammen igennem!

Jeg er enig med dig i det site det stinker for vildt...

Tænkte bare det var der du havde set det!
___________________________
I'm your huckleberry...

#22 21 år siden

Hvorfor stinker moviemistakes.com?

Okay filmisk er det vel lidt destruerende at fokusere på smålige irritationsmomenter, men det er da rimeligt underholdende læsning.

Jeg kan i hvert fald ikke se hvorfor den skulle være hadeværdig eller "stinke for vildt".
Gravatar

#23 Spanner 21 år siden

Der er for meget af det lort derinde der ikke passer.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#24 Skobbolop 21 år siden

korrekt...der er så mange fejl der er fuldstændig latterlige, og uden egentligt bevis på at det virkelig er en "fejl"
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#25 Lowkey 21 år siden

For lige kortvarigt at vende tilbage til "det rystende cockpit" diskussionen, er jeg næsten sikker på at jeg så folk vælte rundt, i et af de klip de viste i troldspejlet og filmland.

De kan opfinde små mobiltelefoner der skyder dødsstråler, men sikkerhedsseler? Næh nej, så er de sgu alligevel sjovere at vælte lidt rundt mellem hinanden i ny og næ, og blive lejlighedsvis blændet af spontant eksploderende lyspaneler.
Daisy, Daisy...
Gravatar

#26 Skobbolop 21 år siden

ja..det er pisse hyggeligt...
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#27 filmz-Gulzilla 21 år siden

hey... fatter virkelig ikk jer alle sammen... ! jeg kørte 300 km for at komme i en bio som viste filmen.. og jeg syns den var kanon.. ! altfor kort.. men kanon.. ! syntes det var en fed slutning for TNG teamet.. og kan ikk vente med at se hvilke karakter de vil bruge til den næste..

Jeg vil dog give nogen af jer ret.. ! det var ikk som de 5 første.. ! men var sku noget bedre end James Bond...!( hvis man trækker bond´babesne fra)
Beam me up..! Scotty...
Gravatar

#28 filmz-vassago 21 år siden

300km? Damn, hvor henne er der 150km til nærmeste større biograf?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#29 filmz-KYLLE 21 år siden

prøv at bo i synderjyland. Filmen blev jo kun vist i odense og århus og kbh

Jeg skulde også køre over 250 km.
og ville godt have kørt 400
_______________________________________
WUUP
Gravatar

#30 Michael Andersen 21 år siden

#27 og #29
At dømme efter "Nemesis"` dårlige indtjening ser det ud til at I kommer til at køre meget langt for at se den næste ST-film. :)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: