Men et af de absolut største problemer ved “Nemesis” er den åbenlyse mangel på egentlig ambition. Filmen drager dristigt hen, hvor alle andre allerede har været før. Den virker bange for at ignorere de typiske actionfilm-formularer og klichéer, og drukner derfor nærmest i stedet i dem. Det er første gang at jeg har set en Star Trek film, og øjeblikkeligt derefter har følt at filmen var skuffende. Slutningen (som selvfølgelig ikke skal beskrives her) virker overordentlig påtvunget, så filmen ender med at efterlade en særdeles bitter smag i munden, som – sammen med mindet om filmen – forsvinder meget kort tid efter, at man har forladt biografsalen.
#1 filmz-KYLLE 21 år siden
Den er måske ikke i top 9 i startrek listen men der for at give den under middel.
Mig kan ikke lide dig nu ;-)
WUUP
#2 Spirit 21 år siden
#3 filmz-Zero 21 år siden
Logic is the beginning of wisdom; not the end.
#4 filmz-vassago 21 år siden
#5 Michael Andersen 21 år siden
Vi takker for din lille promovering af "Chicago"... HER I "STAR TREK: NEMESIS" FORUMMET! :)
#6 filmz-vassago 21 år siden
#7 Skobbolop 21 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#8 filmz-Yasw 21 år siden
#9 filmz-KYLLE 21 år siden
jeg vil blive meget ked af det hvis der ikke ville komme flere fil i denne række, mener stadig at vi skal slå den Wuss serie af james bond. Så vi mangler kun lidt over 10 film inu.
Men det er i jo nok total ligeglade med for i vil jo kun sidde og pive, "vi gidder ikke se en film som ikke kan være den bædste film i verden bare lige sådan *piv* *piv*"
WUUP
#10 filmz-KYLLE 21 år siden
WUUP