Men et af de absolut største problemer ved “Nemesis” er den åbenlyse mangel på egentlig ambition. Filmen drager dristigt hen, hvor alle andre allerede har været før. Den virker bange for at ignorere de typiske actionfilm-formularer og klichéer, og drukner derfor nærmest i stedet i dem. Det er første gang at jeg har set en Star Trek film, og øjeblikkeligt derefter har følt at filmen var skuffende. Slutningen (som selvfølgelig ikke skal beskrives her) virker overordentlig påtvunget, så filmen ender med at efterlade en særdeles bitter smag i munden, som – sammen med mindet om filmen – forsvinder meget kort tid efter, at man har forladt biografsalen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-KYLLE 21 år siden

Du kan da ikke bare give den en vurdering under middel :-(

Den er måske ikke i top 9 i startrek listen men der for at give den under middel.

Mig kan ikke lide dig nu ;-)

_______________________________________
WUUP
Gravatar

#2 Spirit 21 år siden

nnnnnooooooo, nu gider jeg ikke endgang tage ind og se den!!! men nu går den jo også kun i MEGET få biografer :-(
Gravatar

#3 filmz-Zero 21 år siden

#1 normalt synes jeg også at filmz folkene ofte er lidt hårde ved filmene.. men her må jeg give dem ret hele vejen.. Det her er en virkelig ringe film !! hverken mere eller mindre. Jeg har kunnet lidt hver evig eneste af de foregående men den her var godt nok en stor skuffelse.
______________________________________________
Logic is the beginning of wisdom; not the end.
Gravatar

#4 filmz-vassago 21 år siden

Jeg kan klart anbefale "Chicago", desværre er det begrænset hvor man biografer der tager den op når man kommer lidt ud i provinsen, det blev kun til 14 styks. Kunne man lide "Moulin Rouge" vil man bestemt ikke blive skuffet over "Chicago". Flot film med et kanongodt soundtrack.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 Michael Andersen 21 år siden

#4
Vi takker for din lille promovering af "Chicago"... HER I "STAR TREK: NEMESIS" FORUMMET! :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#6 filmz-vassago 21 år siden

Hehe, sådan er det når man har 10 browser vinduer åbne, så rammer man ikke altid det rigtige forum - desuden så er "Chicago" jo bedre end "Nemesis", så ved folk jo hvad de skal se i stedet :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 Skobbolop 21 år siden

næppe :D
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Gravatar

#8 filmz-Yasw 21 år siden

Jaja, har nu hørt dårlige andmeldelser lige fra starten af, så det overrasker mig ikke. Men skal da alligevel ind og se den engang i næste, selvom det nok bliver alene ;)
Gravatar

#9 filmz-KYLLE 21 år siden

Enig. er total træt af at folk sviner den til. Men en skal jo være den dårligeste film, og hvis jeg skal af med 60 kr for at se en dårlig film, men som gør at der kommer en 11 og måske flere, så kan i da tro jeg gerne vil bruge de penge på det.

jeg vil blive meget ked af det hvis der ikke ville komme flere fil i denne række, mener stadig at vi skal slå den Wuss serie af james bond. Så vi mangler kun lidt over 10 film inu.

Men det er i jo nok total ligeglade med for i vil jo kun sidde og pive, "vi gidder ikke se en film som ikke kan være den bædste film i verden bare lige sådan *piv* *piv*"
_______________________________________
WUUP
Gravatar

#10 filmz-KYLLE 21 år siden

Og jeg syntes den er god, men der jo ingen der kan hamle op med de første 5 film, de er kult

_______________________________________
WUUP

Skriv ny kommentar: