Men et af de absolut største problemer ved “Nemesis” er den åbenlyse mangel på egentlig ambition. Filmen drager dristigt hen, hvor alle andre allerede har været før. Den virker bange for at ignorere de typiske actionfilm-formularer og klichéer, og drukner derfor nærmest i stedet i dem. Det er første gang at jeg har set en Star Trek film, og øjeblikkeligt derefter har følt at filmen var skuffende. Slutningen (som selvfølgelig ikke skal beskrives her) virker overordentlig påtvunget, så filmen ender med at efterlade en særdeles bitter smag i munden, som – sammen med mindet om filmen – forsvinder meget kort tid efter, at man har forladt biografsalen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Spanner 21 år siden

Man kan da låne video på tanken
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#32 filmz-Gulzilla 21 år siden


#30 tak tak ! frygter det også...;o( ( derfor flytter jeg også )
Beam me up..! Scotty...
Gravatar

#33 filmz-Yasw 21 år siden

Jeg var nu fint tilfreds med filmen. Kunne godt lide at der var flere scener som foregik i rummet, da de andre har foregået meget nede på landjorden. Dog manglede en del af den gamle "star trek stemning og mystik", men som underholdningsværdien var nu i top. Ganske ok effekter og yderst spændende, og handlingen var da ikke så langt ude igen. Hang da sammen det meste af det.

Glæder mig nu til DVDen kommer. Nogen der ved hvornår den kommer i DK? Ellers kunne man måske overveje at købe den som Reg1 for 160kr på www.cd-wow.com
Gravatar

#34 filmz-KYLLE 21 år siden

#33

i september engang
siger kilder på mekkadvd.dk
_______________________________________
WUUP
Gravatar

#35 filmz-ALoLoco 18 år siden

Filmen er ret fed, men almeldelsen er totalt dårlig. Det er da totalt fucked up at han skal svine min yndlings Star Trek film (faktisk den eneste af dem jeg kan lide!) til på den måde!
Gravatar

#36 weebs 18 år siden

Det er også fucked up at du skal genoplive en tråd der er næsten 3 år gammel... ;D
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#37 filmz-Bruce 18 år siden

Det er nok en film, som vinder ved flere gennemsyn!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#38 filmz-Wacker 18 år siden

Nemlig, lige min mening
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk

Skriv ny kommentar: