Der klaskes ganske vist endeløse rækker af skurke i fantasisekvenserne, men actionscenerne er af den kønsløse CGI-baserede slags, og det er nu en gang utrolig vanskeligt at være blot det mindste interesseret i, hvor mange computerskurke de små sexkillinger kan nedlægge, når man ikke selv har en gamepad og kan pløkke med. Der er intet at få ud af “Sucker Punch” andet end den erfaring, at titlens første ord øjensynligt refererer til enhver stakkel, som lader sig lokke i biografen for at se denne her omgang røv og nøgler.
Skriv ny kommentar:
#111 Bruce 13 år siden
Helt forståeligt. Jeg har også ofte fundet "nyt" i film, som jeg ikke havde lagt mærke til, som fik mig til at vurdere igen i "andet lys". Jeg kommer til at se denne på disc på et tidspunkt og så må vi se. Han overraskede mig med Watchmen, så det kan da sagtens ske igen, men jeg har ikke den store tiltro, eftersom mine "pegepinde" udsender de faresignaler, som traileren fremkaldte i mig.
Ok, så vil jeg godt medgive, at jeg nok halvt har misforstået bemærkningen du fremsatte. Det lød lidt for mig som om, det også havde med genremæssige "nedslag i prisen" at gøre. Men i den henseende du her fremlægger, der har du ret.
#112 Sentrax 13 år siden
Jeg har nok formuleret mig dårligt, fordi jeg mener ikke at en film skal vurderes anderledes bare fordi den tilhører en speciel genre. I nogle tilfælde kan det godt være en fordel for filmen, men det er ikke noget som burde indgå i hvor højt en film skal vurderes.
Som du siger kan en film sagtens være en god Road movie (som eksempel), men det gør nødvendigvis ikke, at det er en god film som helhed.
#113 Bruce 13 år siden
#114 Djibyman 13 år siden
#115 Lars.dk 12 år siden