Der klaskes ganske vist endeløse rækker af skurke i fantasisekvenserne, men actionscenerne er af den kønsløse CGI-baserede slags, og det er nu en gang utrolig vanskeligt at være blot det mindste interesseret i, hvor mange computerskurke de små sexkillinger kan nedlægge, når man ikke selv har en gamepad og kan pløkke med. Der er intet at få ud af “Sucker Punch” andet end den erfaring, at titlens første ord øjensynligt refererer til enhver stakkel, som lader sig lokke i biografen for at se denne her omgang røv og nøgler.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Djibyman 13 år siden

Morpheus (9) skrev:
Den overraskede mig rigtig meget og er rigtig meget i Zack Snyder stilen med slow motion sekvenser og des lige. Historien var også bedre end forventet og så er den sindssygt flot lavet. Synes bestemt du skulle tage et kig på den.


Tak, det lyder lovende, jeg tror sgu jeg giver den en chance;-)
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Gravatar

#12 evermind 13 år siden

#11 Jeg vil også godt tilslutte mig, at Legend of the Guardians er en underholdende og afsindigt flot tegnefilm. Og så synes jeg sagtens, den kan nydes af voksne, den er både mørk og voldsom sine steder, ikke mindst de nuttede dyr taget i betragtning. Den er noget klichéfyldt og kunne godt have brugt lidt mere arbejde på nogle af karaktererne og disses motivation, men det er ikke noget, der bør afholde dig fra en god gang ugle-ramasjang, hvis du ellers holder af Snyders visuelle stil. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13 Djibyman 13 år siden

evermind (12) skrev:
hvis du ellers holder af Snyders visuelle stil. :)


Jeg elsker den, så tak, jeg må hellere se om jeg udover biograf turen også kan finde tid til en Blockbuster tur så det i sandhed kan blive en episk weekend med dobbelt op på Snyder, det kan umuligt gå galt;-)
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Gravatar

#14 Collateral 13 år siden

#8: Jeg kan også godt støtte op om legenden. Det er en ganske fin genfortælling af en historie vi har hørt før. Visuelt er den dog meget meget smuk, og det er helt klart det der først og fremmest gør den værd at se.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#15 Kviesgaard 13 år siden

Med udgangspunkt i Benways anmeldelse her, så frygter jeg lidt for den kommende Man of Steele film.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#16 Babo Rises 13 år siden

Kruse (6) skrev:
inden at der kommer de sædvanlige angreb på anmelderen,


Så er det godt, at han har mr. flinkeskole som forsvar :)

Kruse (6) skrev:
han hverken kan lide actionfilm


Han er nok næppe den store tilhænger heller :)
Gravatar

#17 Kruse 13 år siden

Babo Rises (16) skrev:
Så er det godt, at han har mr. flinkeskole som forsvar :)


Jeg er bare træt af at se at man skyder anmeldere motiver i skoen for hvorfor at de giver dårlig karakter til en bestemt slags film.

Babo Rises (16) skrev:
Han er nok næppe den store tilhænger heller :)


Jeg tror nu Benway nyder en god actionfilm som de fleste.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#18 evermind 13 år siden

Kruse (17) skrev:
Jeg er bare træt af at se at man skyder anmeldere motiver i skoen for hvorfor at de giver dårlig karakter til en bestemt slags film.


Helt enig - upåagtet, at jeg er uenig med Benways anmeldelse. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#19 wimmie 13 år siden

1 stjerne...Dén havde jeg alligevel ikke set komme. Havde gættet på 3.

Ikke at mine forventinger rigtig har været hverken høje eller lave. Historien lød fjollet men traileren så alligevel underholdende ud, så jeg forventede nok bare underholdning på et fjollet plan ;)

Tror da nok at den skal ses, men det bliver nok ikke i biografen.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#20 Skovstur 13 år siden

Er noget ked af de dårlige anmeldelser denne film har fået, da jeg har haft store forventninger til den. Gudskelov har en af mine favorit anmeldere lovprist den:

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/escape...

får desværre nok ikke tid til at se den selv før den udkommer på blu-ray.
-
"I always tell the truth. Even when I lie"

Skriv ny kommentar: