Der klaskes ganske vist endeløse rækker af skurke i fantasisekvenserne, men actionscenerne er af den kønsløse CGI-baserede slags, og det er nu en gang utrolig vanskeligt at være blot det mindste interesseret i, hvor mange computerskurke de små sexkillinger kan nedlægge, når man ikke selv har en gamepad og kan pløkke med. Der er intet at få ud af “Sucker Punch” andet end den erfaring, at titlens første ord øjensynligt refererer til enhver stakkel, som lader sig lokke i biografen for at se denne her omgang røv og nøgler.
#11 Djibyman 13 år siden
Tak, det lyder lovende, jeg tror sgu jeg giver den en chance;-)
#12 evermind 13 år siden
#13 Djibyman 13 år siden
Jeg elsker den, så tak, jeg må hellere se om jeg udover biograf turen også kan finde tid til en Blockbuster tur så det i sandhed kan blive en episk weekend med dobbelt op på Snyder, det kan umuligt gå galt;-)
#14 Collateral 13 år siden
#15 Kviesgaard 13 år siden
#16 Babo Rises 13 år siden
Så er det godt, at han har mr. flinkeskole som forsvar :)
Han er nok næppe den store tilhænger heller :)
#17 Kruse 13 år siden
Jeg er bare træt af at se at man skyder anmeldere motiver i skoen for hvorfor at de giver dårlig karakter til en bestemt slags film.
Jeg tror nu Benway nyder en god actionfilm som de fleste.
#18 evermind 13 år siden
Helt enig - upåagtet, at jeg er uenig med Benways anmeldelse. :)
#19 wimmie 13 år siden
Ikke at mine forventinger rigtig har været hverken høje eller lave. Historien lød fjollet men traileren så alligevel underholdende ud, så jeg forventede nok bare underholdning på et fjollet plan ;)
Tror da nok at den skal ses, men det bliver nok ikke i biografen.
#20 Skovstur 13 år siden
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/escape...
får desværre nok ikke tid til at se den selv før den udkommer på blu-ray.
"I always tell the truth. Even when I lie"