Der klaskes ganske vist endeløse rækker af skurke i fantasisekvenserne, men actionscenerne er af den kønsløse CGI-baserede slags, og det er nu en gang utrolig vanskeligt at være blot det mindste interesseret i, hvor mange computerskurke de små sexkillinger kan nedlægge, når man ikke selv har en gamepad og kan pløkke med. Der er intet at få ud af “Sucker Punch” andet end den erfaring, at titlens første ord øjensynligt refererer til enhver stakkel, som lader sig lokke i biografen for at se denne her omgang røv og nøgler.
Skriv ny kommentar:
#101 Skeloboy 13 år siden
Det er præcis det hele debatten handler om :), så du burde nok læse de forskellige indlæg :)
#102 Sentrax 13 år siden
Det er fuldstændigt unødvendigt at læse alle indlæg, måske du skulle tage dig mere af de pointer jeg bringer frem end at hænge dig i hvor mange indlæg jeg har læst.
Bare rolig, jeg har skam læst en del af dem.
Din kommentar får mig bare til at tro at du muligvis læser alle indlæg men ikke forstår dem, eller bare vælger at reagere på det helt forkerte i dem.
:)
#103 Skeloboy 13 år siden
Er ligeglad med dine pointer, for i øvrigt, for de er sagt flere gange
Men nok om det...fortrød allerede mit første indlæg, og havde egentlig sat denne tråd på ignore :)...og det gør jeg igen
#104 Sentrax 13 år siden
Prøv at hør her, jeg har set dine indlæg i denne tråd og jeg gider ikke diskutere det med dig.
Du har ikke engang fanget essensen af mine indlæg.
Jeg VED at filmkritikkerer ikke altid kan forholde sig objektivt, så jeg er enig med dig i at alle ikke kan have samme smag.
Det er blevet sagt en milliard gange i denne tråd så jeg mente ikke at jeg burde gentage det, men det er det så...åbenbart..
Hvis du nu havde læst det link som jeg giver dig, så kunne du måske se hvorfor jeg har et problem med denne anmeldelse.
Jeg har intet krav om at han skal kunne lide filmen, hans anmeldelse fik bare lige mig op af stolen, jeg mener at han burde kunne nyde filmen bedre hvis han nu fik et nyt syn på den.
#105 Bruce 13 år siden
Og du har måske læst og forstået anmelderens ord, ud fra hvad dine fordomme bilder dig ind? At du måske har en personlig præference for filmen, som får dig til at generalisere over andres modsatte syn, så det retfærdiggører en affærdigelse af deres holdninger uden at skulle forholde sig til deres argumentation.
Jeg har personligt på ingen måde tænkt mig at forholde mig til filmisk kvalitet, udfra den præmis, at en film blot skal "kvalitetssikres" indenfor genren den befinder sig i. Hvis standarden for spoof er lav og denne er lige over, så resulterer det således ikke i 6/6.
Jeg er MEGET lutter øren overfor, HVORDAN du lykkes med at komme frem til den generalisering. For måske ved du noget om mig selv, som jeg ikke selv vidste!
Jeg var ret glad for Watchmen, men jeg må tilstå, at traileren til denne taler rendyrket til mine fordomme om Snyders hang til stil og jeg er ærlig talt enormt træt af mandens indpakning i evindelige slow-mo sekvenser og CGI helvede. Han viste noget med Dawn of the Dead, som var simpelt og effektivt. Desværre ser han ud til at være faldet fuldstændig på halen for indpakning og jeg vil lade nedenstående anmeldelse om at overtale mig.
Jeg har læst denne og det er rigeligt.
#106 Sentrax 13 år siden
Fordi den blev markedsført som en rendyrket actionfilm, at jeg vælger 300 er nok bare fordi at vi snakker Zack snyder, ikke at den skulle minde om 300, men at 300 er en actionfilm. Kan du følge mig?
I "300" var det hele indpakning, der er ikke meget substans i den film, det er action.
Watchmen (extended edition) er blandt mine favorit film, fordi det er en fantstisk fortælling pakket enormt flot ind. (jeg har ikke læst Watchmen, så om han er tro over for universet siger mig intet)
Om det er en indpakning du kan lide, afhænger selvfølgeligt af hvad du kan lide, det er subjektivt.
Jeg bryder ind her, fordi at I har en lang debat der kredser om noget, Snyder selv har udtalt sig om, derfor giver jeg et link.
Jeg startede selv med at være skuffet over SP, men efter at have læst det Snyder siger ændrede jeg faktisk mening.
#107 Skeloboy 13 år siden
#108 Sentrax 13 år siden
Tak :) Glad for at du er stor nok til at indrømme det :)
Jeg kan selv være hurtig til at svare på tråde, men jeg ser bare en tendens, og har derfor travlt med at dele noget ud.
ja "det er rigeligt" så nytter det vidst ikke at diskutere med dig, du er forudindtaget :)
#109 Bruce 13 år siden
Ja jeg er absolut forudindtaget og det er jeg ofte. Det er derfor jeg har 8-10 anmeldere, hvis ord jeg ofte bruger som pegepind til at se eller fravælge film, fordi deres smag reflekterer min egen. Men jeg prøver på ikke at være forudindtaget omkring andres motiver, fordi de har en anden holdning til mig omkring en film. Den må de selv forklare om, fordi man ikke kan generalisere omkring det.
#110 Sentrax 13 år siden
Fair.
Når jeg ser folk sige at de ikke kan lide en film fordi de har synspunkt A på en film, og instruktøren netop forklarer noget angående det, så mener jeg det er min pligt at informere om dette.
Det kunne jo være at de pludseligt kunne lide den, og det ville da være rart.
F.eks. kunne jeg ikke lide "drag me to hell" men da jeg fandt ud af at det er en "parodi" så kunne jeg godt se filmen i et andet lys.