Der klaskes ganske vist endeløse rækker af skurke i fantasisekvenserne, men actionscenerne er af den kønsløse CGI-baserede slags, og det er nu en gang utrolig vanskeligt at være blot det mindste interesseret i, hvor mange computerskurke de små sexkillinger kan nedlægge, når man ikke selv har en gamepad og kan pløkke med. Der er intet at få ud af “Sucker Punch” andet end den erfaring, at titlens første ord øjensynligt refererer til enhver stakkel, som lader sig lokke i biografen for at se denne her omgang røv og nøgler.
#31 Babo Rises 13 år siden
Jeg stoler bedre på den danske censur, da de som regel er langt mere fair. De vægter mere vold, underliggende temaer osv, end amerikanerne. Mange PG-13 film får 15 i DK, men igen. Der er tale om to vidt forskellige systemer, som du nok også selv ved.
#32 Sentrax 13 år siden
læs lidt her
http://www.filmschoolrejects.com/features/intervie...
der gemmer sig en hel del bare facaden, ikke at det er gjort på en genial måde som i "fight club" men ikke desto mindre så fangede du det ikke.
#33 filmzkim 13 år siden
#34 tiany 13 år siden
Så skal du jo bare bruge filmz's anmeldere ligesom jeg i sin tid brugt Ole Michelsen - Alt hvad han synes stank så jeg og alle de film hans syntes var vildt gode, holdt jeg mig fra.
Og en sjælden gang imellem havde han ret - imo :)
#35 Lord Beef Jerky 13 år siden
#36 evermind 13 år siden
#37 evermind 13 år siden
#38 Hr. Nielsen 13 år siden
#39 Lord Beef Jerky 13 år siden
#40 Kruse 13 år siden
Og i det hele taget så er mit problem med disse angreb på anmeldere, at de erstatter deres egne argumenter for hvorfor filmen er god. Det er for nemt bare at angribe anmelderen, og så undlade at give en ordentlig argumentation for hvorfor at man synes at filmen er god(eller i det hele tager hvorfor anmelderen er så galt på den).
Evermind leverer her i tråden et eksemplarisk indlæg, hvor han siger at han er uenig med anmelderen og derefter argumenterer for hvorfor han synes godt om filmen. Jeg siger ikke at alle skal skrive så lange og grundige indlæg, men hvis man skal stille spørgsmål ved anmelderens integritet, så skal man være forberedt på at kunne argumenterer sin sag.