Der klaskes ganske vist endeløse rækker af skurke i fantasisekvenserne, men actionscenerne er af den kønsløse CGI-baserede slags, og det er nu en gang utrolig vanskeligt at være blot det mindste interesseret i, hvor mange computerskurke de små sexkillinger kan nedlægge, når man ikke selv har en gamepad og kan pløkke med. Der er intet at få ud af “Sucker Punch” andet end den erfaring, at titlens første ord øjensynligt refererer til enhver stakkel, som lader sig lokke i biografen for at se denne her omgang røv og nøgler.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Babo Rises 13 år siden

#28

Jeg stoler bedre på den danske censur, da de som regel er langt mere fair. De vægter mere vold, underliggende temaer osv, end amerikanerne. Mange PG-13 film får 15 i DK, men igen. Der er tale om to vidt forskellige systemer, som du nok også selv ved.
Gravatar

#32 Sentrax 13 år siden

Hey du anmelder, jeg er enig at historien ikke er fantastisk fortalt, men det er som om at du bare har taget den som en action film med pæne piger, hvilket det ikke er.

læs lidt her

http://www.filmschoolrejects.com/features/intervie...


der gemmer sig en hel del bare facaden, ikke at det er gjort på en genial måde som i "fight club" men ikke desto mindre så fangede du det ikke.
Gravatar

#33 filmzkim 13 år siden

Nu skal den da helt klart ses!!
Gravatar

#34 tiany 13 år siden

Silverslith (22) skrev:
Det er naturligvis en subjektiv vurdering og så må man jo bare vurdere om de stemmer overens med ens egne meninger..


Så skal du jo bare bruge filmz's anmeldere ligesom jeg i sin tid brugt Ole Michelsen - Alt hvad han synes stank så jeg og alle de film hans syntes var vildt gode, holdt jeg mig fra.
Og en sjælden gang imellem havde han ret - imo :)

Valar morghulis
Gravatar

#35 Lord Beef Jerky 13 år siden

#30 og #31 Jeg fik godt læst jeres beskeder inden afgang, men jeg tog sgu chancen alligevel... de virker ret upåvirkede. Den ene synes den var god, den anden synes den var fantastisk, men de forstod den selvfølgelig ikke helt, og husker naturligvis CGI-scenerne bedst.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#36 evermind 13 år siden

#35 Cool - men hvad synes du selv om filmen? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#37 evermind 13 år siden

#32 Tak for linket! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#38 Hr. Nielsen 13 år siden

Kruse (17) skrev:
Jeg er bare træt af at se at man skyder anmeldere motiver i skoen for hvorfor at de giver dårlig karakter til en bestemt slags film.
Nej, for modsat samtlige andre mennesker i hele verden, er det jo næsten utænkeligt at en anmelder kan have fordomme, have svagheder for bestemte genrer og have noget imod andre eller være forudindtaget eller påvirket af stemninger og/eller hvad der er moderne og politisk korrekt...eller?..... Ikke at Benway nødvendigvis er det, jeg har dog mødt ham og han virkede mig ganske åben overfor alle genrer og slags film. Jeg vil dog bestemt godt give anmeldere motiver for at give EN BESTEMT slags film dårlige karakterer. Måske du skulle tænke lidt over din formulering Kruse, for grundlæggende er jeg dog enig med dig;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#39 Lord Beef Jerky 13 år siden

#36 Jeg kunne godt li' den. Ved ikke om man kan kalde den direkte hjernedød, men det var da glimragende underholdning... jeg morede mig fint, og bare at se søde, lille Vanessa Hudgens råbe "motherfucker" var kun et kæmpe plus!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#40 Kruse 13 år siden

#38: Jeg siger heller ikke at der ikke kan være nogen anmeldere som kan være for forudindtaget til at anmelde en film, men netop filmz stab af anmeldere er generelt dejligt åbne, så jeg ser ikke nogen basis for at de skulle være forudindtaget. En anden ting jeg hentyder til når jeg skriver "skyder motiver i skoen", er de kommentarer der påstår at anmeldere kun giver dårlige karakterer til katastrofefilm, horrorfilm etc. fordi det er kotume, og at de ikke vil skille sig ud fra mængden af anmeldere, og at de ikke turde indrømme at de kan lide filmen(så er man jo ikke længere café latte!).

Og i det hele taget så er mit problem med disse angreb på anmeldere, at de erstatter deres egne argumenter for hvorfor filmen er god. Det er for nemt bare at angribe anmelderen, og så undlade at give en ordentlig argumentation for hvorfor at man synes at filmen er god(eller i det hele tager hvorfor anmelderen er så galt på den).

Evermind leverer her i tråden et eksemplarisk indlæg, hvor han siger at han er uenig med anmelderen og derefter argumenterer for hvorfor han synes godt om filmen. Jeg siger ikke at alle skal skrive så lange og grundige indlæg, men hvis man skal stille spørgsmål ved anmelderens integritet, så skal man være forberedt på at kunne argumenterer sin sag.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: