Der klaskes ganske vist endeløse rækker af skurke i fantasisekvenserne, men actionscenerne er af den kønsløse CGI-baserede slags, og det er nu en gang utrolig vanskeligt at være blot det mindste interesseret i, hvor mange computerskurke de små sexkillinger kan nedlægge, når man ikke selv har en gamepad og kan pløkke med. Der er intet at få ud af “Sucker Punch” andet end den erfaring, at titlens første ord øjensynligt refererer til enhver stakkel, som lader sig lokke i biografen for at se denne her omgang røv og nøgler.
Skriv ny kommentar:
#41 The Insider 13 år siden
#42 Hr. Nielsen 13 år siden
#43 Kruse 13 år siden
Jeg har ikke set filmen, så jeg kan af gode grunde ikke udtale mig om denne. Jeg kritiserer heller ikke nogen i denne tråd, da denne faktisk slet ikke byder på disse "angreb" i samme grad, som de fleste tråde med en actionfilm der har fået en dårlig karakter. Jeg udstillede bare de mest brugte "angreb", som "anmelderen har noget imod instruktøren"(Mest brugt i ved Michael Bay-film) og "anmelderen kan ikke lide [indsæt genre]-film", for at fortælle at jeg synes at de er tåbelige argumenter og ikke gyldige for anmelderen.
#44 BN 13 år siden
Arrrrrrh, Babo ... Zack Snyder laver eventyrlige actionfilm, og til den kategori hører også 'Avatar', som Benway gav 6 stjerner. Samme antal stjerner har han givet til to ældre James Bond-film (som per definition også er actionfilm), Desuden har han givet både 'Batman Begins', 'Spider-Man 2', 'Watchmen', 'Iron Man', 'The Dark Knight', 'Inception', 'Terminator 2: Judgment Day' og 'Gladiator', foruden hele fem andre James Bond-film 5 stjerner, altså den næsthøjeste karakter.
Så at sige, at han ikke er den store tilhænger af action, er vist ikke helt rigtigt. Man kan jo godt - ligesom jeg selv gør - både holde af action og af mere rolige film, ikk'? ;-)
#45 wimmie 13 år siden
Ellers vil jeg lige for en gangs skyld erklære mig enig med Kruse ;)
#46 Babo Rises 13 år siden
Selvom man godt kan se flere genre og alle dem du nævner, så kan man stadig være ret begrænset eller mangelfuld som anmelder. Se f.eks en film som Machete eller Dog Soldier (vel begge action), og bedøm den på de rigtige præmisser :) det handler vel ikke kun at nævne en bunke genre, and that's it. Men ellers enig. Lortefilm findes vel i alle kategorier.
#47 Babo Rises 13 år siden
Måske har jeg undervurderet ham..
#48 Bruce 13 år siden
Ekstremt spændende! Hvad er lige ... "de rigtige præmisser"? Er der for nogle film, et sæt særlige "præmisser", som gør, at et kvalitetsbedømt udfald, altid vil være positivt?
#49 Patriarch 13 år siden
Continue.
#50 Bruce 13 år siden