Der klaskes ganske vist endeløse rækker af skurke i fantasisekvenserne, men actionscenerne er af den kønsløse CGI-baserede slags, og det er nu en gang utrolig vanskeligt at være blot det mindste interesseret i, hvor mange computerskurke de små sexkillinger kan nedlægge, når man ikke selv har en gamepad og kan pløkke med. Der er intet at få ud af “Sucker Punch” andet end den erfaring, at titlens første ord øjensynligt refererer til enhver stakkel, som lader sig lokke i biografen for at se denne her omgang røv og nøgler.
Skriv ny kommentar:
#61 BN 13 år siden
Fixed.
#62 Babo Rises 13 år siden
Det virker ihvertfald sådan. Og en debat kommer jo ofte ud af "noget", og at du kunne forudse dette i denne sammenhæng, er jo ret fantastisk, så kredit dér..
#63 Babo Rises 13 år siden
Hvad er det lige du fixer her?
#64 BN 13 år siden
Freden? Benways ry som en anmelder med en bred filmsmag? ... Don't know ... Arghhh ...
*flygter langt væk med hovedet skjult i hænderne*
#65 evermind 13 år siden
Nu er det ikke, fordi jeg vil rode mig ud i at agere myndighed, og jeg er ikke ude på at belære dig (selv om det måske kommer til at lyde sådan), men kan du ikke godt droppe de dér øgenavne (alene i denne tråd har du været ude med "hr. flinkeskole" og "overdommeren", og førhen har du også haft langet ud med bl.a. "hr. lærer" eller noget i den retning). Jeg kunne tage fejl og kun tale for mig selv her, men jeg har en fornemmelse af, at jeg ikke er den eneste, der synes, det har en negativ effekt på både stemningen og dialogen.
Jeg er som bekendt meget begejstret for Sucker Punch og helt enig med anmelderen, men jeg kan sagtens forstå, at en god del af de faste Filmz-bruger med denne (og alle mulige andre) anmeldelser er trætte af diskussioner om, på hvilke præmisser en anmelder skal vurdere film, om man er efter en bestemt smag, hvordan to anmeldere på samme site kan give forskellige karakterer osv. Lad os, please, ikke pøse unødig benzin på det bål igen, når der i forvejen bliver ved med at være rigeligt med nyere og mere uerfarne brugere, der til stadighed bringer de store spørgsmål op.
Bare en venlig henstilling, dude. :)
#66 Skeloboy 13 år siden
Ja det er med til at gøre anmeldelsen useriøs og dermed ikke anbefalelsesværdig.
Anmelderen til denne film bryder sig åbenbart ikke om den type film, men hvorfor så anmelde den???
Jeg synes det er tragisk at vi altid skal være så hævet over dem der rent faktisk kan få lov til at lave film. Hvorfor kan vi i stedet ikke bare tage filmene som det de er, underholdning!
lyder det mest som om at anmelderen bare har et horn i siden på Kevin Smith og hans fans, og endelig har mulighed for at sable en af hans film ned.
Taget fra diverse 1/6-anmeldelser...og det er ikke for at diskutere de enkelte sætninger, blot for at sige, at denne diskussion kommer igen og igen og igen...og igen og igen...også hvis der er givet 2 eller 3/6 til visse instruktører med stor fanbase...
Helt enig. Personlige angreb skal helst holdes udenfor.
#67 Kruse 13 år siden
Jeg er helt enig.
#68 Michael Andersen 13 år siden
Det eneste vi kan gøre, er at se det sjove i det, for det sker hver ferie. Det er lige så sikkert som at
Bruce aldrig kommer til at investere i 3D-udstyr...så sikkert som at Charlie Sheen is winning... du ved hvad jeg mener.#69 Babo Rises 13 år siden
Hvis nogen forsøger at belære mig, så giver jeg som regel det svar, som jeg nu engang har vurderet er rimeligt og det er nu engang sådan jeg udtrykker mig. Kan man ikke tåle mosten så lad være med at deltage, tænker jeg? Hr. lærer, flinkeskole og overdommer er i bund og grund udtryk, som jeg anvender, hvis jeg f.eks føler at der går for meget "flinkeskole i den", eller hvis nogen har en belærende tone overfor mig osv. Jeg anser ikke mig selv som værende "hellig" og jeg er ikke indrettet således som mennekse, at jeg skal arbejde indenfor en bestemt "censur" eller pakke tingene ind. Dermed ikke sagt, at vi skal svine hinanden til i groft sprog. Og så synes jeg squ, at for mange bliver personligt fornærmet over ingenting :)
#70 BN 13 år siden
Det er ikke fordi jeg mener, at det ikke kan lade sig gøre, at man sender den helt forkerte anmelder ind og se en given film - Bruce redegør egentlig meget fint for de fælder, der KAN VÆRE (ikke automatisk er) i den forbindelse. ... Men jeg finder bare, at diskussionen herom sker på en lidt underlig foranledning (nemlig Benways anmeldelse og hans filmsmag).
Derfor "fixede" jeg dit indlæg. ;-)