Der klaskes ganske vist endeløse rækker af skurke i fantasisekvenserne, men actionscenerne er af den kønsløse CGI-baserede slags, og det er nu en gang utrolig vanskeligt at være blot det mindste interesseret i, hvor mange computerskurke de små sexkillinger kan nedlægge, når man ikke selv har en gamepad og kan pløkke med. Der er intet at få ud af “Sucker Punch” andet end den erfaring, at titlens første ord øjensynligt refererer til enhver stakkel, som lader sig lokke i biografen for at se denne her omgang røv og nøgler.
Skriv ny kommentar:
#71 Michael Andersen 13 år siden
Har man været på Filmz i en årrække går vi sgu alle sammen i ring, så diskutér bare løs med Bruce for pokker. Det har Skeloboy ikke noget imod.
#72 Babo Rises 13 år siden
Det var så også det vi diskuterede på general vis. Jeg medgiver, at jeg måske har undervurderet Benway.
#73 Babo Rises 13 år siden
Skeloboys indlæg kom da lige efter mit, så det handlede da om selve debatten, som jeg var med i. Og jeg fandt bare hans kommentar flad, og blev bare lettere irriteret når jeg forsøgte at give en seriøs kommentar.
#74 Michael Andersen 13 år siden
#75 Babo Rises 13 år siden
Ja okay... så må jeg ha' misforstået den :) (sorry Skelo)
Men nu bliver den altså BN lang :)
#76 BN 13 år siden
#77 Babo Rises 13 år siden
Achmed the dead terroist......is already dead :)
#78 Skeloboy 13 år siden
Det er fair nok :), og det kunne måske også se ud som om, det lige var møntet på dig, når det kom efter indlægget. Men det var det nu ikke, det var mere generelt.
#79 Babo Rises 13 år siden
Fino :)
#80 evermind 13 år siden
Det er da en dejlig bekvem holdning til tilværelsen: Når du kommer et sted hen, medbringer du din egen etikette, og har folk et problem med denne, må de så bare holde sig væk ...?
Det, du betragter som forsøg på belæringer, ser jeg snarere som folks udtryk for, at de finder din tone, debatform, retorik el. lign. problematisk. Når en del brugere, heriblandt faste bruger gennem flere år, reagerer negativt, burde det sætte nogle tanker i gang.
Vist skal enhvers personlige integritet være vedkommende vel undt, hver fugl synger som bekendt med sit næb, men vil man udøve dette i sine medmenneskers selskab, virtuelt som fysisk, duer det ikke stædigt at holde på et umådeholdent one man-show, hvor alle andres regler kommer i anden række. Ikke dermed sagt, at holdninger ikke af den grund kan have kant - det kommer alt sammen an på tonen og sagligheden - men der er forskel på kant og øgenavne.
At undgå f.eks. sidstnævnte handler i min optik ikke om flinkeskole, men snarere den almindelige sunde fornuft i, at det er skadeligt for ethvert fællesskabs kultur, skreven som uskreven, at holde stejlt på sin egen omgangsform. Kan man ikke i kontakten med andre mennesker ramme en form for fælles, acceptabel tone, ja, så kan det godt ske, man har behov for at blive belært. :)