Når der er mange Hollywood penge på spil, så har maskineriet gjort sit til at skabe et glat produkt, der ikke stikker nogen i øjnene. “Superman Returns” er en fin mainstreamfilm. Det er en klassisk historie fortalt i et afstemt tempo, der hverken taber pusten eller kører for hurtigt. Der er spektakulære action-scener med lidt kærlighed på sidelinien. Det eneste, der mangler, er en Superman med lidt kanter, lidt råhed, lidt personlighed. Lad os krydse fingre for en snert mere af det i den opfølger, som filmens slutning så tydeligt lægger op til.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Bruce 17 år siden

#7 Hmmm den er vist egentlig god at tage op i en anden tråd :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12 filmz-Don Drift 17 år siden

DAMN! Glæder mig vildt til at se den, skal afsted på fredag... Wohoo!

#2: Mht. titler, så kommer de til at hedde:

Superman Returns

Superman Stays

Superman Thinks About Leaving

Superman Leaves

Superman Returns, Again

og sådan fortsætter det :)
"Sideways, all days!"
Gravatar

#13 filmz-maxhh 17 år siden

Skal afsted torsdag, og bliver sandsynligvis positivt overrasket, for mine forventninger er vitterlig ikke ret høje. Både fordi Supermand som "person" er for perfekt til at være interessant, og fordi jeg efterhånden er mættet med superhelte-historier...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#14 filmz-smedt-meister 17 år siden

#9 jeg så den i 3-D format i frankrig da jeg var i disneyland... Det var bare fedt
Søren og Lasse har dårlig filmsmag.
Gravatar

#15 king b 17 år siden

Solide fire stjerner herfra. Har lige set den for anden gang og dette andet gennemsyn afslørede tydeligt, at filmen er lidt for lang og slutningen simpelthen er for udramatisk - som Insider også er inde på.

Men hold da op, hvor er den smagfuldt eksekveret - både visuelt og lydligt. Hele filmens univers er virkelig gennemtænkt og elegant realiseret. Og skuespillet står stærkt: Brandon Routh er faktisk glimrende, Kate Bosworth er bedre, end de vrisne anmeldere antyder, og Kevin Spaceys Lex L er en regulær tour de force.
Gravatar

#16 filmz-vassago 17 år siden

Jeg glæder mig som et dement lille barn...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#17 elwood 17 år siden

Jeg glæder mig til at se Kevin Spacey for fuld udblæsning, perfekt film at se efter jeg kommer hjem fra lejr af i næste uge.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 filmz-Jessmoeller 17 år siden

Jeg var I USA i ferien og så den der...
Men skal nok jnd og se den igen :-)
Min samling:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
Gravatar

#19 miksko1 17 år siden

Jeg har bestilt billetter til på lørdag, og jeg glæder mig som et lille barn.
Gravatar

#20 filmz-Bruce 17 år siden

Godt at se Bo Green Jensen i Deadline spoile filmens slutning. Kan man ikke grave en Molotovcocktail ned i kæften på ham?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: