Under normale omstændigheder ville jeg muligvis have været mindre sur på “Terminator Genisys”, men når den får premiere kun halvanden måned efter “Mad Max: Fury Road”, så bliver dens uinspirerede ligegyldighed sat i perspektiv. “Mad Max” formåede at give nyt liv og nye perspektiver til en gammel 80’er-klassiker. I “Terminator Genisys” kører alt på det samme gamle samlebånd. Tomgang!
#11 Lord Beef Jerky 9 år siden
M - 5/6
Cinemaonline - 5/6
Ekko - 2/6
DR - 2/6
Kan ikke finde Jyllandsposten og BTs anmeldeler. Vi kan godt forvente en artikel, der siger at de danske anmeldere dumper den nye Terminator på Filmz snart.
#12 Geekalot 9 år siden
Rettelse, det viste sig så lige lidt modsat lige over middel hehe :)
#13 Morten Vejlgaard Just 9 år siden
JP giver 3, Berlingske 4, BT 4.
Så tager vi udgangspunkt i Danske Filmkritikere, så har vi et snit på 3,1 :)
Skal nok lade være med at 'dumpe', men den er i hvert fald dårligere modtaget end JW ;)
#14 Lord Beef Jerky 9 år siden
EB - 5/6
Politiken - 3/6
Cinemazone - 3/6
M - 5/6
Cinemaonline - 5/6
Ekko - 2/6
DR - 2/6
JP - 3/6
Berlingske - 4/6
BT - 4/6
Er det virkelig værre end Jurassic World? Hvis det er, er det vel med 0,1-0,2 karakters forskel i gennemsnittet. De ligger i hvert fald meget tæt.
#15 Morten Vejlgaard Just 9 år siden
Jeg tager udgangspunkt i medier fra Danske Filmkritikere, for så er man rimelig sikker på, at anmeldelsen er skrevet af en anmelder, der anmelder film på fast basis og ikke blot en gang imellem. Det kan jeg godt lide, at de anmeldere, jeg læser, gør. Så i dit udvalg ville jeg ikke tage Cinemaonline eller M med - og det har ikke noget at gøre med, at de anmelder til 5 - jeg har ikke selv set Terminator, så har ingen holdning til den.
#16 moulder666 9 år siden
Huh - syret - så aner jeg sgutte hvad jeg har kigget på! :-)
Nårh, overskriften viste 5/6 - men det var så ikke for den nye...
#17 Lord Beef Jerky 9 år siden
#18 Morten Vejlgaard Just 9 år siden
#19 Sentrax 9 år siden
Har selv skrevet en for en anden side, og jeg kan se, vi når mange af de samme konklusioner inklusiv 2 stjerner.
Jeg synes dog at Emila clarke er for blød som sarah Connor og at det er enskam at arnold er blevet til pauseklovn..
#20 Joeyvind 9 år siden
Ville dog til hver en tid hellere se Terminator Salvation 2. For nu har de leget tilbage-til-fortiden-katten-efter-musen hele 4 gange.