Under normale omstændigheder ville jeg muligvis have været mindre sur på “Terminator Genisys”, men når den får premiere kun halvanden måned efter “Mad Max: Fury Road”, så bliver dens uinspirerede ligegyldighed sat i perspektiv. “Mad Max” formåede at give nyt liv og nye perspektiver til en gammel 80’er-klassiker. I “Terminator Genisys” kører alt på det samme gamle samlebånd. Tomgang!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Kaversmed 8 år siden

For helvede altså.
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#2 Gasivodo 8 år siden

Da jeg var PG13 så jeg R.
Nu er jeg R+ og jeg ser PG13.


Koloenormt SUK...
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#3 Gasivodo 8 år siden

..men se den bliver jeg nødt til:-(
Grundet noget OCD, jeg fik da jeg så nummer 2 i biografen, i øvrigt med den perfekte alder af hele 11 somre:-D (Mest fantastiske bio-oplevelse - den dag i dag)
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#4 KasperBS 8 år siden

Men er den bedre end 3eren og 4eren?
Gravatar

#5 allando 8 år siden

Ekstrabladet giver 5 ud af 6 stjerner:

"Terminator: Genisys’ er årets hidtil største positive overraskelse på filmfronten"

http://ekstrabladet.dk/filmmagasinet/suveraen-schw...
Gravatar

#6 moulder666 8 år siden

allando (5) skrev:
Ekstrabladet giver 5 ud af 6 stjerner:

"Terminator: Genisys’ er årets hidtil største positive overraskelse på filmfronten"

http://ekstrabladet.dk/filmmagasinet/suveraen-schw...


Politiken giver også 5 af 6 stjerner.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#7 allando 8 år siden

Der er stadig håb...her er hvad "filmanmelderen" skriver om sig selv:

Jeg er en snob.
Sådan. Så er der rene linjer. Jeg elsker obskure, eksperimenterende kunstfilm og nyder at se gamle stumfilm. Det bedste filmårti nogensinde er 40'erne (med 20'erne lige bagefter). Der er ingen over eller ved siden af Katherine Hepburn. David O. Russell er vor tids mest overvurderede instruktør. Giallo og exploitation gider jeg overhovedet ikke bruge min tid på og horror keder mig gudsjammerligt.
Først og fremmest elsker jeg dog film, der formår at engagere mig følelsesmæssigt. Jeg elsker at tude til film, men der er efterhånden langt imellem de film, der kan forårsage det. Film skal være en oplevelse, der går ind og gør noget ved dig. Om det er positivt eller negativt, er mindre vigtigt.
Gravatar

#8 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

moulder666 (6) skrev:
Politiken giver også 5 af 6 stjerner.


Det blev nu kun til 3 ud af 6: http://politiken.dk/kultur/filmogtv/filmanmeldelse...

Ret sej anmeldelse i øvrigt, hvor hun anmelder alle fem film - de to første får henholdsvis 5 og 6 Politiken-hjerter :)
Gravatar

#9 Geekalot 8 år siden

#5 kommer fra bladet af der har beholdt en mand som Thomas Treo ! :)
Gravatar

#10 T-1000 8 år siden

Lorte anmeldelse....

Kanon film, bedste film EVER siden T2
Pain can be controlled - you just disconnect it.

Skriv ny kommentar: