Under normale omstændigheder ville jeg muligvis have været mindre sur på “Terminator Genisys”, men når den får premiere kun halvanden måned efter “Mad Max: Fury Road”, så bliver dens uinspirerede ligegyldighed sat i perspektiv. “Mad Max” formåede at give nyt liv og nye perspektiver til en gammel 80’er-klassiker. I “Terminator Genisys” kører alt på det samme gamle samlebånd. Tomgang!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 pow9199 8 år siden

#12 Avg af de reviews der er 3,4, middelværdi for 1-6 skala er 3,5, så du havde ret i første hak ;)

For alle 11 reviews, er avg 3,45, så altså lidt tættere på 3,5 (Mvh Cpt. Obv.)
Gravatar

#22 Captain Marvel77 8 år siden

jeg glæder mig nu til at se den alligevel, stoler ikke på anmelderne , men kun mit eget syn på filmen :-)
Gravatar

#23 Biehn 8 år siden

Jeg syntes den var helt i orden.. 5/6

Der var det jeg forventede også det jeg slet ikk havde set komme.

Ny og frisk Terminator.. mange anmeldere ligger i sær vægt på at man aldrig får at vide, hvem og hvorfor Arnold er blevet sendt tilbage til 1973 for at beskytte Sarah.. og kalder dem plothuller.. forhelvede altså, følg nu med det er begyndelsen på en trilogi.. historien fortsætter jo..

I øvrigt var den bedre end Jurassick World som jeg syntes var elendig men flot lavet.. Mad Max har jeg ikk en finger og sæt på, den var super fed.!
Gravatar

#24 Sentrax 8 år siden

Biehn (23) skrev:


Ny og frisk Terminator.. mange anmeldere ligger i sær vægt på at man aldrig får at vide, hvem og hvorfor Arnold er blevet sendt tilbage til 1973 for at beskytte Sarah.. og kalder dem plothuller.. forhelvede altså, følg nu med det er begyndelsen på en trilogi.. historien fortsætter jo..


Det er simpelthen så træls at de skal lade sådan nogle spørgsmål forblive ubesvaret, så de kan retfærdiggøre en efterfølger.

Den bliver jo reduceret til en 2 timer lang episode i en terminator-miniserie.
Gravatar

#25 Captain Marvel77 8 år siden

ta lige og læs dette review fra cinemablend :
http://www.cinemablend.com/reviews/Terminator-Geni...

Jeg får kun mere lyst til denne film og de efterfølgende 2 forsættelser der efter sigende skulle komme i 2017, og 2019.

Fordi selvom jeg ikke set filmen endnu har jeg fået nogle gode forventninger til den, og disse tror jeg ikke skuffer mig, og nej, jeg er ikke naiv.
Gravatar

#26 Sentrax 8 år siden

"Of course, Skynet has adapted to this mishap, and created a new ally in the process: John Connor, himself"

Det er en misforståelse, Den John Connor er fra den gamle tidslinje, og ikke den nye, derfor kan Skynet ikke tilpasse sig noget som helst, der sker i Genisys..


Den anmeldelse er skrevet af en, som ønsker filmen skal være god.. Og det skal han da have lov til, men hvis du går ind til den film med forventninger bliver du skuffet.

Det er uden tvivl den dårligste i serien..

Og jeg ved sgu ikke, hvorfor at jeg går så meget op i at sige det til folk.. Det er jo latterligt af mig.



Gravatar

#27 Captain Marvel77 8 år siden

det er jo et frit land vi lever i :-)
Gravatar

#28 Pistolprinsen 8 år siden

Den film er TOTAL fed!

Jeg har godt nok ikke set den endnu, men det er let at regne ud af at se Filmz anmeldelse...
...selvoptagenheden er total, og det er nærmest et mål, at nedrakke mainstrem god underholdning - se, bare, hvordan de rakkede ned på den ny rekord-film "Jurassic Park".

Er du i tvivl om en film er god? Læs Filmz' anmeldelse og gør det modsatte...
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#29 Kviesgaard 8 år siden

For mit vedkommende, så passer anmeldelse meget godt på den oplevelse, som jeg havde af filmen. Synes virkelig at filmen var ringe. Arnolds terminator virker nærmest som en parodi af sig selv, og det havde jeg svært ved, at se meningen i.

Plus mange af de ting der sker i filmen har man i princippet set i de forrige terminator-film.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#30 Hashis 8 år siden

Er enig i anmeldelsen, dog ville jeg nok kun have givet 1 stjerne. Nøj det var en stor omgang stinkende BÆ. Måtte flere gange kigge mig forbløffet rundt i salen, når folk grinende af de platteste jokes (f.eks. Bad boys mug shots). Terminator 2 står stadig som den uovertrufne suveræne film i denne serie. Virkelig trist at sådanne franchises skal malkes med dårlige manuskripter og pg-13 ratings.

Skriv ny kommentar: