Under normale omstændigheder ville jeg muligvis have været mindre sur på “Terminator Genisys”, men når den får premiere kun halvanden måned efter “Mad Max: Fury Road”, så bliver dens uinspirerede ligegyldighed sat i perspektiv. “Mad Max” formåede at give nyt liv og nye perspektiver til en gammel 80’er-klassiker. I “Terminator Genisys” kører alt på det samme gamle samlebånd. Tomgang!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Star Trek fever 8 år siden

6/6 stjerner. Arnold er tilbage i storform.

Endnu en anmelder der ikke er opgaven værdig

#28 27. jun. 2015 16:51CitérGemPistolprinsen
Den film er TOTAL fed!

Jeg har godt nok ikke set den endnu, men det er let at regne ud af at se Filmz anmeldelse...
...selvoptagenheden er total, og det er nærmest et mål, at nedrakke mainstrem god underholdning - se, bare, hvordan de rakkede ned på den ny rekord-film "Jurassic Park".

Er du i tvivl om en film er god? Læs Filmz' anmeldelse og gør det modsatte...


Enig. Det gælder alle anmeldelser
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#32 allando 8 år siden

Så den i går...havde forventet at blive skuffet...men synes den var ok...til tider helt oppe og ringe...andre gange lidt plat...

Terminator...5/6
Terminator 2...6/6
Terminator 3...3/6
Terminator Salvation...3/6
Terminator Genisys...4/6
Gravatar

#33 Tang 8 år siden

"Terminator Genisys" kører alt på det samme gamle samlebånd. Tomgang!


Seriøst?


Handlingen i Terminator 1-3 kan forklares ganske enkelt:

Der bliver sendt to "soldater" tilbage i tiden for at forhindre, at John Connor skal blive til/overleve.

Terminator Genisys forsøger i det mindste at komme med et nyt take, på en historie, vi allerede har set.

Jeg har svært ved at se hvordan en film der handler om tidrejser kan undgå at have plot-huller. Da tidsrejse ikke eksisterer kan de jo netop tillade sig hvad som helst, uden at det kan modbevises.

Jeg så filmen i går og var godt underholdt.
You watched it! You can't unwatch it! Stay tuned for more: Tales of Interest!
Gravatar

#34 pleuph 8 år siden

Arrrrgh! Hold nu op!

Det er en genrefilm, og Arnold er nok den skuespiller der har mest selvironi og laver mest fanservice... -og det er faktisk bare awesome og underholdende.

Selvfølgelig kan man nemt ødelægge sådan en film ved at pille den totalt fra hinanden og finde alle de ting som ikke lige giver mening eller kunne være gjort anderledes. Men som #33 siger så giver den rent faktisk et nyt take på præmissen, som jo faktisk var ens for de første 3.

Og prøv da lige at brokke dig over at man ikke får alting forklaret i en film som er den første af 3 i hvad filmskaberne selv kalder en 'soft reboot'. Duh!

Er det den perfekte sequel? Nej. Men Arnold er awesome og filmen er underholdende, bum.
Pløf?

Oink!
Gravatar

#35 Captain Marvel77 8 år siden

http://www.cinemablend.com/new/What-John-Connor-Role-Future-Terminator-Movies-72381.html


LÆS DET KUN HVIS DU VIL VIDE MERE, OG IKKE HVIS DU ER NYSGERRIG , FORDI DET ER STORE SPOILERS I DETTE LINK.
Og hvorfor bringer jeg det så???
Fordi det kan give indsigt, men læs det kun hvis du har set filmen, fuldstændigt :-)
Gravatar

#36 Tang 8 år siden

#34

Hørt!
You watched it! You can't unwatch it! Stay tuned for more: Tales of Interest!
Gravatar

#37 Sentrax 8 år siden

pleuph (34) skrev:
Arrrrgh! Hold nu op!

Det er en genrefilm, og Arnold er nok den skuespiller der har mest selvironi og laver mest fanservice... -og det er faktisk bare awesome og underholdende.

Selvfølgelig kan man nemt ødelægge sådan en film ved at pille den totalt fra hinanden og finde alle de ting som ikke lige giver mening eller kunne være gjort anderledes. Men som #33 siger så giver den rent faktisk et nyt take på præmissen, som jo faktisk var ens for de første 3.

Og prøv da lige at brokke dig over at man ikke får alting forklaret i en film som er den første af 3 i hvad filmskaberne selv kalder en 'soft reboot'. Duh!

Er det den perfekte sequel? Nej. Men Arnold er awesome og filmen er underholdende, bum.



Duuuuh baaah buuuuhhh!!! hold nu op, bare fordi den er et soft reboot, betyder det ikke, at den kan slippe afsted med at lade så store spørgsmål stå ubesvaret, det er jo som om de vil lave en føljeton og ikke en spillefilm. Selv de elendige transformers kan finde ud af at afslutte en film, men lade universet været åbent til efterfølgere.

Og bare fordi Arnold har selvironi betyder det ikek at det passer ind i Terminator-universet. Det er ikke en sketch og de foregående film er i høj grad dystopiske thirllere, med et par enkelte jokes. Genisys var en komedie med enkelte dystopiske elementer, som var begrænset til starten, fordi derefter holder det op og der er ingen fare mere. Jeg brækker mig over dette platte PG13 Hollywood-bras.

Skriv ny kommentar: