Paul Greengrass har et sikkert greb om spænding såvel som karaktertegning, og hans visuelle flair (ligesom Doug Limans på “The Bourne Identity”) gør filmen både lækker at se på, samt tilfører en anderledes rå realisme. Cirklen sluttes på behørig vis i filmens sidste indstilling, og var man glad for de to første film, vil man helt sikkert også hænge med på dette stormridt. Noget tyder i hvert fald på på, at actionfilmen efterhånden er blevet voksen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#121 elwood 17 år siden

I Identity er jeg stadig hel vild med Park Scenen, især fordi den er lavet på en måde så det virker som om Jason Bourne ikke hel ved hvad han har gang i, men lige pludselig lægger der altså to betjente nede for fødderne af ham.

Og ellers som jeg skrev før Desh vs. Bourne scenen er fantastisk opsat.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#122 BN 17 år siden

#121:

Ja, det sker på en sådan "hov, hvad var lige det?"-facon. Især det øjeblik han holder fast ved den ene politistav. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#123 filmz-Is 17 år siden

#118
Har lige set Kampscenen i Subremecy igen, og jeg synes at den er vildt forvirrende... Man kan jo ikke se hvem der er hvem, og hvad de laver...
Gravatar

#124 The Insider 17 år siden

#123, jeg så den sjovt nok også i dag :-) Denne gang i HD. Jeg har fortsat ingen problemer med scenen overhovedet, så jeg må desværre erklære mig uenig :-)
War. War never changes.
Gravatar

#125 filmz-michaell 17 år siden

Jeg forstår heller ikke folks klager over Supremacy's kampscene. Jeg synes den er fantastisk flot og medrivende. Jeg er helt vild med persiennernes dominerende effekt. Derudover er det også noget af det mest realistiske jeg har set på film.
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#126 filmz-Is 17 år siden

#125
DET MEST REALISTISKE???

Den mest forvirrende efter min mening...
Gravatar

#127 The Insider 17 år siden

#125, helt enig. Ligesom Ultimatum opnår Supremacy en (for genren) uhørt form for realisme. Det føltes bare ægte.
War. War never changes.
Gravatar

#128 filmz-michaell 17 år siden

#126 Ja du har ret, i virkeligheden er et slagsmål super overskueligt og understøttet af stemningsmusik...
Det kan godt være at du foretrækker de helt åbenlyst koreograferede kampscener, men jeg foretrækker helt klart Shakemaster Greengrass' realistiske stil.
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#129 filmz-Is 17 år siden

#128
Er også vild med Greengrass realistiske stil. Synes at hans stil er unik.
Fx var jeg vild med kampscenen i Ultimatum.. Det var faktisk noget af det bedste jeg havde set i lang tid.
Men jeg får bare hovedpine af kampscenen i Supremacy, og jeg er vel ikke den eneste...
Gravatar

#130 The Insider 17 år siden

#129, bestemt ikke :-) Flere havde det ligesom dig. Ligesom der også var mange, der, ligesom mig og michaell, var ellevilde med den.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: