Man kan nemt få øje på, hvad “The Killer Inside Me” prøver på, men intentioner er desværre ikke nok. Filmen er temmelig mislykket og går flere gange fejl i sit filmsprog og kommer dermed til at kommunikere uhensigtsmæssigt. Det dårlige videospor og for så vidt også de katastrofalt ringe undertekster gør ikke oplevelsen bedre, og det ellers hæderlige audiospor er ikke nok til at retfærdiggøre anskaffelsen af så svag en udgivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-ab 13 år siden

Kommer der så også en blu ray anmeldelse af en tredje person? :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#12 Skeloboy 13 år siden

#11- hehe...det ved du jo godt, der gør
Gravatar

#13 Highland Park 13 år siden

#11: Hvad skal vi med personer, når vi har anmeldelser til den slags?
Denne anmeldelse, derimod, har ikke meget tilovers for Michael Winterbottoms film om den psykopatiske politibetjent Lou.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#14 filmz-ab 13 år siden

hehe! I to, altså... :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#15 Muldgraver 13 år siden

Uenig med anmelderen, men jeg har givet den en karakter lavere end lige efter jeg så den, så nu giver jeg den 4/6.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#16 jessup 13 år siden

Hvorfor er der aldrig nogen der har ført argumentet i #2 før - det er indlysende rigtigt. Selve argumentationen kan ikke bruges til en skid - karakteren tæller! i øvrigt er det ikke en popcorns film hvor man bare skal slå hjernen fra - det er ikke bare underholdning - der er massere af overflødig vold i filmen som ikke er underholdende. Filmen ville være helt anderledes uden Casey Affelck i hovedrollen. - jeg har ikke set filmen men forbeholder mig retten til at diskutere den i detaljer.
This is just until June
Gravatar

#17 Skeloboy 13 år siden

#16 - hehe, sådan!
Gravatar

#18 filmz-jonasgr 13 år siden

De fleste personer synes desværre mest at være interesseret i hvilken karakter der bliver givet til en film, fremfor selve argumentationen i anmeldelsen. Af en eller anden grund er der nogle som tror at fordi man giver den samme karakter til en film, er man enige om filmens kvaliteter - positive eller negative - hvilket jo ikke altid burde være tilfældet.

Jeg kan sagtens være uenige med anmeldere som har givet en film den samme karakter som jeg, i det vi argumenterer for forskellige ting. Jeg synes derfor også det er lidt ærgerligt, at Filmz er begyndt med at putte karakter på selve anmeldelsen, inden man har klikket sig ind på den.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#19 amadoR 13 år siden

Jeg ville tro at anmeldere, som generelt er ret følsomme overfor de film de bliver udsat for, ofte har de samme holdninger. Altså at f.eks. Anmelder #1 foretrækker Godfather 1 over Goodfellas og Anmelder #2 omvendt er fair nok, alle er forskellige - blah blah ja hurra.

Men at i begge to, kan skyde i hver sin retning forekommer mig underligt. Det siger mig blot at én af jer, ikke er i stand til at identificerer kvalitet i film. Jeg ved ikke hvem.

At variationen er så stor, jeg forstår det ikke. Gør i det med vilje for at skabe respons? - For så er det en udmærket taktik.
Gravatar

#20 Skeloboy 13 år siden

#19 - det er da mindst ligeså forkert, som det #2 siger...

1) det er to personer, derfor er det to forskellige anmeldelser! det er fandeme ikke svært at forstå.

2) så hvis to filmkyndige personer ser den samme film, så ville de automatisk komme frem til den samme konklusion? det er da også noget værre pjat.

Skriv ny kommentar: