Man kan nemt få øje på, hvad “The Killer Inside Me” prøver på, men intentioner er desværre ikke nok. Filmen er temmelig mislykket og går flere gange fejl i sit filmsprog og kommer dermed til at kommunikere uhensigtsmæssigt. Det dårlige videospor og for så vidt også de katastrofalt ringe undertekster gør ikke oplevelsen bedre, og det ellers hæderlige audiospor er ikke nok til at retfærdiggøre anskaffelsen af så svag en udgivelse.
#11 filmz-ab 14 år siden
#12 Skeloboy 14 år siden
#13 Highland Park 14 år siden
#14 filmz-ab 14 år siden
#15 Muldgraver 14 år siden
#16 jessup 14 år siden
#17 Skeloboy 14 år siden
#18 filmz-jonasgr 14 år siden
Jeg kan sagtens være uenige med anmeldere som har givet en film den samme karakter som jeg, i det vi argumenterer for forskellige ting. Jeg synes derfor også det er lidt ærgerligt, at Filmz er begyndt med at putte karakter på selve anmeldelsen, inden man har klikket sig ind på den.
'Cause I'm evil"
#19 amadoR 14 år siden
Men at i begge to, kan skyde i hver sin retning forekommer mig underligt. Det siger mig blot at én af jer, ikke er i stand til at identificerer kvalitet i film. Jeg ved ikke hvem.
At variationen er så stor, jeg forstår det ikke. Gør i det med vilje for at skabe respons? - For så er det en udmærket taktik.
#20 Skeloboy 14 år siden
1) det er to personer, derfor er det to forskellige anmeldelser! det er fandeme ikke svært at forstå.
2) så hvis to filmkyndige personer ser den samme film, så ville de automatisk komme frem til den samme konklusion? det er da også noget værre pjat.