Man kan nemt få øje på, hvad “The Killer Inside Me” prøver på, men intentioner er desværre ikke nok. Filmen er temmelig mislykket og går flere gange fejl i sit filmsprog og kommer dermed til at kommunikere uhensigtsmæssigt. Det dårlige videospor og for så vidt også de katastrofalt ringe undertekster gør ikke oplevelsen bedre, og det ellers hæderlige audiospor er ikke nok til at retfærdiggøre anskaffelsen af så svag en udgivelse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmkorn.dk 13 år siden

Jeg mener at anmelderen har misforstået filmen. 5/6

Se min anmeldelse i nedenstående link.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#2 filmz-Sichlau 13 år siden

Hvordan fanden kan I have to anmeldelser af samme film og i den ene give den 6 og i den anden give den 2 stjerner. Ja selvfølgelig er det to forskellige folk, men så få den samme person til at anmelde begge produkter, det andet smadrer fuldstændig filmz autoritet og troværdighed.
Gravatar

#3 Kruse 13 år siden

#2: Hvorfor det? Filmz skal ikke ses som en ensrettet enhed, som som en blanding af forskellige anmeldere med hver deres egen syn på forskellige film. Den forskellighed ser jeg som en af deres styrker, og derfor synes jeg også at det er interessant at få forskellige anmeldere til at anmelde den samme film i biffen og på DVD.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 Outbound Sith 13 år siden

#2 Den protest kommer frem hver eneste gang, der er forskel på karaktererne i bio og DVD-anmeldelserne. Og hver gang ryster jeg på hovedet...

Det havde netop været utroværdigt, hvis man satte den samme person til at anmelde. Så kunne DVD-anmeldelsen af selve filmen bestå af et link, og så kunne man hoppe direkte til den tekniske anmeldelse og bonusmaterialet.

Når nu Filmz har så mange, gode anmeldere, så skal de også bruges!
I øvrigt afspejler de to anmeldelser herinde af "The Killer Inside Me" meget godt spændet mellem anmeldelserne i resten af landets medier...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#5 Skeloboy 13 år siden

#2 - suk...
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg mener at anmelderen er spot on, og tournesoller tillægger dette makværk for meget værdi. 2/6.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 rammy 13 år siden

Anmelderen har misforstået noget...5/6 stjerner herfra.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#8 filmz-Sichlau 13 år siden

Kruse (3) skrev:
#2: Hvorfor det? Filmz skal ikke ses som en ensrettet enhed, som som en blanding af forskellige anmeldere med hver deres egen syn på forskellige film. Den forskellighed ser jeg som en af deres styrker, og derfor synes jeg også at det er interessant at få forskellige anmeldere til at anmelde den samme film i biffen og på DVD.


Så når jeg går ind på filmz, for at se hvad de giver filmen, hvem skal jeg så tro? De udligner hinanden og anmeldelsen bliver på sin vis fuldstændig overflødig.
Gravatar

#9 frankdrebin 13 år siden

Sichlau skrev:
Så når jeg går ind på filmz, for at se hvad de giver filmen, hvem skal jeg så tro? De udligner hinanden og anmeldelsen bliver på sin vis fuldstændig overflødig.


Du skal vel selv drage dine egne konklusioner? De to anmeldelser kan du vel kun bruge som en guideline til om filmen er noget for dig..
Gravatar

#10 Skeloboy 13 år siden

#8 - så du læser aldrig nogensinde to anmeldelser af en film? og hvorfor udligner de hinanden? fordi (2+6)/2 = 4 ?!? og du skal da ikke tro på nogen som helst.

Jeg er også uenig med anmeldelsen, og ligger på en 8/10

Skriv ny kommentar: