Man kan nemt få øje på, hvad “The Killer Inside Me” prøver på, men intentioner er desværre ikke nok. Filmen er temmelig mislykket og går flere gange fejl i sit filmsprog og kommer dermed til at kommunikere uhensigtsmæssigt. Det dårlige videospor og for så vidt også de katastrofalt ringe undertekster gør ikke oplevelsen bedre, og det ellers hæderlige audiospor er ikke nok til at retfærdiggøre anskaffelsen af så svag en udgivelse.
#1 filmkorn.dk 14 år siden
Se min anmeldelse i nedenstående link.
#2 filmz-Sichlau 14 år siden
#3 Kruse 14 år siden
#4 Outbound Sith 14 år siden
Det havde netop været utroværdigt, hvis man satte den samme person til at anmelde. Så kunne DVD-anmeldelsen af selve filmen bestå af et link, og så kunne man hoppe direkte til den tekniske anmeldelse og bonusmaterialet.
Når nu Filmz har så mange, gode anmeldere, så skal de også bruges!
I øvrigt afspejler de to anmeldelser herinde af "The Killer Inside Me" meget godt spændet mellem anmeldelserne i resten af landets medier...
Fox Mulder
#5 Skeloboy 14 år siden
#6 Lord Beef Jerky 14 år siden
#7 rammy 14 år siden
#8 filmz-Sichlau 14 år siden
Så når jeg går ind på filmz, for at se hvad de giver filmen, hvem skal jeg så tro? De udligner hinanden og anmeldelsen bliver på sin vis fuldstændig overflødig.
#9 frankdrebin 14 år siden
Du skal vel selv drage dine egne konklusioner? De to anmeldelser kan du vel kun bruge som en guideline til om filmen er noget for dig..
#10 Skeloboy 14 år siden
Jeg er også uenig med anmeldelsen, og ligger på en 8/10