“The Wrestler” er en sikker vinder. Når man tager det dejlige transfer og den udmærkede dokumentar med i betragtningen, ja, hvad kan man så sige andet end føj til indkøbskurv, gå til betaling.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#91 Highland Park 15 år siden

Lord Beef Jerky (90) skrev:
#88 Hvis den ikke er længere, kan vi jo heller ikke diskutere det mere.

Men det kan vi jo så tydeligvis alligevel. :)

Du lyder som om du er dybt forudindtaget på at have ret, i stedet for at forstå hvad jeg mener.

I lige måde.

Til sidst en gentagelse - forståelse er ikke lig smag.

Men smag hænger ligesom forståelse sammen med den samlede oplevelse.
Ellers vil du aldrig være andet end en mundskænk.

Det er også et spørgsmål om troværdighed og det at have vægt bag sine ord. Noget som foruroligende mange mennesker tager alt for let på.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#92 Lord Beef Jerky 15 år siden

Jeg forstår udmærket hvad du mener, men du angriber jo for helvede, og jeg bliver jo nødt til at forsvare min mening som er ubetinget min mening. Jeg er ikke forudindtaget på at have ret, jeg har adskillige gange påpeget at dette er min holdning, og at jeg er alene om den. Der er ikke nogen facitliste til det her. Vi er bare uenige og sådan er det. Jeg synes ikke smag hænger sammen med forståelse, for, som jeg har påpeget, er der mange film jeg ikke kan udtale mig om, fordi jeg ikke forstår dem. Men jeg stopper nu... at først blive anklaget for at vrøvle for dernæst at blive kaldt mundskænk er ikke ligefrem noget der sætter mig i godt humør. Måske vi kan diskutere på samme niveau på et andet tidspunkt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#93 Highland Park 15 år siden

#92: Jeg tror som sagt ikke, at du er alene om den holdning Lord Beef Jerky. Og jeg beklager, at du oplever, at jeg angriber dig, og jeg derfor har gjort dig i dårligt humør. Den risiko løber man jo desværre i diskussioner, selv om det ikke er rart. Du har ret i, at vi bare er uenige og bør stoppe her. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#94 Christian Voldborg 15 år siden

Endelig modtog jeg DVD'en fra filmklubben, hvilket jeg i spænding havde ventet på. Som stor Mickey Rourke-fan så jeg frem til at se hans muligvis bedste præstation til dato i en tilsyneladende genial Aronofsky-film. Og det var det jeg fik...

6/6
Filmnørder, bøj jer i støvet for Christopher Nolans "Inception"...

Skriv ny kommentar: