“The Wrestler” er en sikker vinder. Når man tager det dejlige transfer og den udmærkede dokumentar med i betragtningen, ja, hvad kan man så sige andet end føj til indkøbskurv, gå til betaling.
Skriv ny kommentar:
“The Wrestler” er en sikker vinder. Når man tager det dejlige transfer og den udmærkede dokumentar med i betragtningen, ja, hvad kan man så sige andet end føj til indkøbskurv, gå til betaling.
Skriv ny kommentar:
#81 Lord Beef Jerky 15 år siden
Ps. Du skal sgu ikke bøje dig for flertallet... flertallet har sjældent ret.
#82 Kochie 15 år siden
Jeg forventede en film en falden helt, der rejste sig, samlede sin sjæl og blev hel igen. Det kan være det skete, men jeg lagde kun mærke til en kedelig fortælling pakket ind i stenet skuespil - altså skuespil der mindede om et højt forbrug af stoffer blandt de fleste rolleindehavere.
Jeg forsøger ikke at provokere, det har aldrig været min intention - jeg forsøger bare at gøre opmærksom på, at vi altså er nogen, der ikke forstår filmen. Det er alt. Jeg bøjer mig ikke for flertallet, jeg anerkender bare, at den gængse opfattelse af filmen, er en helt anden end min, og det er der jo ikke noget at gøre ved :)
Du taler en masse om symbolik, og generelt føler jeg, at du taler godt og grundt ned til mig. Men det skal du da også have lov til. jeg var nødt til at google Shyamalan, og fandt så ud af, at han har lavet The Sixth Sense, som jeg ikke fandt forudsigelig, og unbreakable, som jeg fandt direkte kedelig (men igen så så jeg den ikke færdig.)
Hvis en film keder mig, ser jeg den ikke færdig, det gider jeg ikke bruge tid på. Men jeg skulle selvfølgelig ikke have udtalt mig om det til at starte med ^^
#83 Lord Beef Jerky 15 år siden
#84 Michael Andersen 15 år siden
#85 Highland Park 15 år siden
Og det gav jeg netop udtryk for, at man ikke kan:
Desuden handler det jo ikke nødvendigvis om ens kærlighed til filmen men primært om ens oplevelse af hele værket.
Så ifølge dig kan han altså godt udtale sig om, hvorvidt han kan lide filmen eller ej, selv om han ikke har set den? Du synes måske ikke, at ens mening om en film har noget at gøre med ens forståelse af den? Det forstår jeg ikke. Filmen er filmen - ikke bare den første time af den.
#86 Lord Beef Jerky 15 år siden
#87 mr gaijin 15 år siden
#88 Highland Park 15 år siden
#89 mr gaijin 15 år siden
Det er faktisk et godt eksempel. Hvis man ikke ser den til ende, så forstår man ikke helt, hvor elendig, den er. Det er selvfølgelig ren filmmasochisme, men det er jo den skovsnegl, man må æde, hvis man skal have fuldt medlemskab i bitch over Michael Bay-klubben.
#90 Lord Beef Jerky 15 år siden