“The Wrestler” er en sikker vinder. Når man tager det dejlige transfer og den udmærkede dokumentar med i betragtningen, ja, hvad kan man så sige andet end føj til indkøbskurv, gå til betaling.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Kram 14 år siden

#19 + #28

Er i samme båd som #19 - jeg kan virkelig godt lide Rourke, købte filmen på DVD i London for lang tid siden, men kunne simpelthen ikke se det hele igennem, det var bare FOR kedeligt og uinteressant. Men generelt har jeg dog aldrig været fan af wrestling, og kunne sagtens spyde eder og forbandelser over det ;).
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#32 Ericmase 14 år siden

Kunne ikke være mere enig i anmeldelsen! Også 6/6 stjerner herfra.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#33 Michael Andersen 14 år siden

#31 Hvis man ikke gider se en film færdig, fint nok, men hvis bagefter man brokker sig over hvor dårlig den er, det er som at se en kedelig 1. halvleg af en fodboldkamp og så går man hjem i halvlegen og siger til konen: Om jeg fatter, hvorfor folk er gået så meget amok over Barcelona. Verdens bedste hold, HA!

Konen: Hvad snakker du om? De scorede da 5 mål i anden halvleg.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#34 The Insider 14 år siden

Hvortil manden siger: "What? Var det med en norsk dommer på banen eller hva'?"
War. War never changes.
Gravatar

#35 RasmusFL 14 år siden

... Eller hvis man slukker efter 2-0 i en kamp, hvor der scores 9 mål i de sidste 9 minutter til slutresultatet 11-0 (og dermed går glip af én af de mest absurde og tåbelige kampe, man kan forestille sig! :))
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#36 Highland Park 14 år siden

Kort sagt: folk der udtaler sig om en film, de ikke har set færdig (eller endnu værre: slet ikke set), kan man ikke tage seriøst. Næste! :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#37 Michael Andersen 14 år siden

1-0 til Highland Park ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#38 Highland Park 14 år siden

#37: Jeg priser mig lykkelig for, at det ikke er en fodboldkamp, for så havde der, mine evner på grønsværen taget i betragtning, sikkert været tale om selvmål.
Og tak for afleveringen! :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#39 Yoda 14 år siden

#36

Så kan det vist ikke siges mere rammende :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#40 Skeloboy 14 år siden

#35 - hahaha...men det er jo også fusk...det er helt sikkert...

#36 - jeg er ikke helt enig, faktisk. Selvfølgelig er troværdigheden større, men man behøver ikke se mere end 10 min af nogle film, for at finde ud af, at det er lort. Der er selvfølgelig forskel på velproducerede film, som man helt klart skal se til ende, og så film som Plan 9 From Outer Space, Manos The Hands of Fate osv...

Jeg har f.eks. kun set 20 min af An American In Paris, og jeg ser aldrig mere, for den er virkelig, virkelig dårlig...men jeg har en kvalificeret formodning om, at jeg ikke kan lide resten af filmen alligevel

Skriv ny kommentar: