“The Wrestler” er en sikker vinder. Når man tager det dejlige transfer og den udmærkede dokumentar med i betragtningen, ja, hvad kan man så sige andet end føj til indkøbskurv, gå til betaling.
“The Wrestler” er en sikker vinder. Når man tager det dejlige transfer og den udmærkede dokumentar med i betragtningen, ja, hvad kan man så sige andet end føj til indkøbskurv, gå til betaling.
Skriv ny kommentar:
#31 Kram 15 år siden
Er i samme båd som #19 - jeg kan virkelig godt lide Rourke, købte filmen på DVD i London for lang tid siden, men kunne simpelthen ikke se det hele igennem, det var bare FOR kedeligt og uinteressant. Men generelt har jeg dog aldrig været fan af wrestling, og kunne sagtens spyde eder og forbandelser over det ;).
If winning isn't everything, why do they keep score?
#32 Ericmase 15 år siden
#33 Michael Andersen 15 år siden
Konen: Hvad snakker du om? De scorede da 5 mål i anden halvleg.
#34 The Insider 15 år siden
#35 RasmusFL 15 år siden
#36 Highland Park 15 år siden
#37 Michael Andersen 15 år siden
#38 Highland Park 15 år siden
Og tak for afleveringen! :)
#39 Yoda 15 år siden
Så kan det vist ikke siges mere rammende :-)
#40 Skeloboy 15 år siden
#36 - jeg er ikke helt enig, faktisk. Selvfølgelig er troværdigheden større, men man behøver ikke se mere end 10 min af nogle film, for at finde ud af, at det er lort. Der er selvfølgelig forskel på velproducerede film, som man helt klart skal se til ende, og så film som Plan 9 From Outer Space, Manos The Hands of Fate osv...
Jeg har f.eks. kun set 20 min af An American In Paris, og jeg ser aldrig mere, for den er virkelig, virkelig dårlig...men jeg har en kvalificeret formodning om, at jeg ikke kan lide resten af filmen alligevel