“The Wrestler” er en sikker vinder. Når man tager det dejlige transfer og den udmærkede dokumentar med i betragtningen, ja, hvad kan man så sige andet end føj til indkøbskurv, gå til betaling.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 Highland Park 15 år siden

#49: Pokker også! ;D

#50: Godt forsøgt, men jeg hverken bedømmer eller udtaler mig om de film uden at have set dem (og det til ende). Hvis jeg en dag får set en af dem, vil jeg med glæde fortælle dig, hvad jeg synes.
Men jeg kan ikke følge din argumentation. En film er naturligvis mere end dens første 20 minutter.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#52 Michael Andersen 15 år siden

#50 Jeg begynder også på mange film i arbejdet som filmoperatør, som jeg ikke gider se færdig, men jeg går ikke ud og siger, hold kæft en skodfilm, når jeg ikke har set den færdig. Det er endnu længere ude i Hampen (ligger 14 kilometer fra Klovborg ;D), hvis jeg også begynder på: om jeg fatter, hvorfor folk er gået så meget amok over den. Altså hvis jeg ikke gider sætte mig ind i tingene, så kan jeg heller ikke forvente at folk gider lytte til mig ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#53 elwood 15 år siden

Manos mmm Ben Stillers unge glemte tvillinge bror, synes han minder ret meget om Ben stiller hvertfald, pas på de farlige lussinger!

Hehe jeg kan faktisk godt se Singin in the rain uden og tænke på scenen fra Clockwork... men første gang jeg så den av det gjorde nas og høre den glade sang.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#54 filmz-Bruce 15 år siden

#50 Det er jo så heller ikke akten at dømme uden at se, jeg harcellerer over, men din dom :) (selvom jeg er enig i, at An American in Paris ikke er den bedste musical)

Jeg dømmer da konstant en masse film, uden at have set dem. Det gør jeg ved ikke at købe dem, hvis jeg læser anmeldelser af anmeldere jeg har tillid til. F.eks. kunne jeg ikke drømme om at se flere Saw film eller andre i genren, eller Transformers 2, men jeg er da ikke mindre overbevist om deres elendighed af den grund, fordi jeg netop knytter mig til udsagn fra andre, jeg deler smag med.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#55 Skeloboy 15 år siden

#54 - ja, havde også lige en masse eksempler, jeg kunne hive frem ellers, så var næsten godt klar over det var til An American in Paris

#51 - selvfølgelig kan du ikke give en fuld bedømmelse af den, men derfor kan man stadig se, at lort er lort temmelig hurtig...måske den ikke lugter så meget, når man kommer tættere på...men trods alt stadig en lort :)
Gravatar

#56 Spanner 15 år siden

Jeg har kun set de første tre minutter af Anaconda 3, men jeg forbeholder mig stadig retten til at sige, at det er en skodfilm.

"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#57 Michael Andersen 15 år siden

#56 For min skyld må du også rende nøgen rundt på Rådhuspladsen, men jeg vil altså ikke kunne tage det seriøst ;P
Gravatar

#58 Spanner 15 år siden

Michael Andersen (57) skrev:
#56 For min skyld må du også rende nøgen rundt på Rådhuspladsen, men jeg vil altså ikke kunne tage det seriøst ;P

Det ville også skræmme mig, hvis du tog det seriøst
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#59 Michael Andersen 15 år siden

#58 Jep, men du forstår nok pointen, eller skal jeg få Highland Park til at skære den ud i pap for dig? :P
Gravatar

#60 filmz-jonasgr 15 år siden

I har vel ikke tilfældigvis et job hos DR.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: