“The Wrestler” er en sikker vinder. Når man tager det dejlige transfer og den udmærkede dokumentar med i betragtningen, ja, hvad kan man så sige andet end føj til indkøbskurv, gå til betaling.
Skriv ny kommentar:
“The Wrestler” er en sikker vinder. Når man tager det dejlige transfer og den udmærkede dokumentar med i betragtningen, ja, hvad kan man så sige andet end føj til indkøbskurv, gå til betaling.
Skriv ny kommentar:
#51 Highland Park 15 år siden
#50: Godt forsøgt, men jeg hverken bedømmer eller udtaler mig om de film uden at have set dem (og det til ende). Hvis jeg en dag får set en af dem, vil jeg med glæde fortælle dig, hvad jeg synes.
Men jeg kan ikke følge din argumentation. En film er naturligvis mere end dens første 20 minutter.
#52 Michael Andersen 15 år siden
#53 elwood 15 år siden
Hehe jeg kan faktisk godt se Singin in the rain uden og tænke på scenen fra Clockwork... men første gang jeg så den av det gjorde nas og høre den glade sang.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#54 filmz-Bruce 15 år siden
Jeg dømmer da konstant en masse film, uden at have set dem. Det gør jeg ved ikke at købe dem, hvis jeg læser anmeldelser af anmeldere jeg har tillid til. F.eks. kunne jeg ikke drømme om at se flere Saw film eller andre i genren, eller Transformers 2, men jeg er da ikke mindre overbevist om deres elendighed af den grund, fordi jeg netop knytter mig til udsagn fra andre, jeg deler smag med.
#55 Skeloboy 15 år siden
#51 - selvfølgelig kan du ikke give en fuld bedømmelse af den, men derfor kan man stadig se, at lort er lort temmelig hurtig...måske den ikke lugter så meget, når man kommer tættere på...men trods alt stadig en lort :)
#56 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#57 Michael Andersen 15 år siden
#58 Spanner 15 år siden
Det ville også skræmme mig, hvis du tog det seriøst
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#59 Michael Andersen 15 år siden
#60 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"