“The Wrestler” er en sikker vinder. Når man tager det dejlige transfer og den udmærkede dokumentar med i betragtningen, ja, hvad kan man så sige andet end føj til indkøbskurv, gå til betaling.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 Kram 15 år siden

#33 - Jeg er skam komplet enig med dig, man bør ikke brokke sig om noget, man ikke har set til fulde, og det gælder alting :). Mit had for wrestling løb af mig i et stille sekund.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#62 Skeloboy 15 år siden

Kram (61) skrev:
man bør ikke brokke sig om noget, man ikke har set til fulde, og det gælder alting :).

Ok, det mener du jo ikke..:)...man skal passe på med at bruge absolutter...men here goes: du har ikke set krigen i Irak til fulde, derfor kan du ikke brokke dig. Du har ikke set alt i TV, derfor kan du ikke brokke dig over TV osv osv...:)
Gravatar

#63 Kochie 15 år siden

Jeg opgav filmen, da vores helt sov over sig, inden han skulle mødes med sin datter. Det var så himmelråbende tåbeligt udført, at jeg krummede tæer og gik min vej. Om filmen ender med, at han får sit store comeback, dør og bliver tilgivet af sin datter på dødslejet, aner jeg af gode grunde ikke. Men om så han blev konge over Uganda og stoppede krigen i Irak, ville jeg stadig ikke kalde det en god film

Så nej - jeg kan ikke dømme filmen på samme præmisser som jer, men at sige, at jeg ikke kan have en holdning til det, er noget pjat. Jeg kan også godt sige, at The Beatles er et fantastisk band. Jeg har ikke hørt alt deres musik, men det jeg hørte, var rigtig godt. Det er selvfølgelig noget andet med en enkeltstående film, men come on - hvis en film ikke har rørt mig som seer efter en time (eller var det mere?), så er det jo ikke en god film. I mine øjne. Og derfor kan jeg godt erklære mig uforstående over for den hype den modtager, jeg havde forventet noget helt andet. Ikke en meget stor, meget afbleget og ret så nasal Rourke.
Gravatar

#64 Skeloboy 15 år siden

#63 - jeg er enig med dig...ville bare lige holde dig til regnskab for, at du sagde den var forudsigelig;)
Gravatar

#65 Michael Andersen 15 år siden

#63 Du må gerne have sådan en holdning, men du kan bare ikke forvente den bliver taget seriøst. Slutningen på "The Wrestler" er en del af puslespilet og den har du ikke engang gidet at bruge tid på. Det er sølle halvanden time, ikke et helt bands bagkatalog, vi snakker om. Læs eksemplet med fodboldkampen igen ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#66 Lord Beef Jerky 15 år siden

Til Kochie's forsvar vil jeg gerne sige, at hvis han ikke kunne lide filmen indtil det punkt han droppede den, er der sgu ikke en særlig stor chance for, at han vil synes den er fantastisk, blot fordi han ser den til ende. Faktisk vil jeg gå så langt som at sige, at hvis en film udelukkende er god pga. filmens slutning, så er det bare ikke en særlig god film. Slutningen på The Wrestler er måske noget af det mest fantastiske jeg har set på film, det er dybsindigt og perfekt afviklet, men resten af filmen føler jeg det samme for. Perfekt instruktion, perfekt skuespil og en perfekt skildring af en falden wrestler. Men det er en helt anden diskussion.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#67 Michael Andersen 15 år siden

#66 Nu kan jeg snart ikke skære det mere ud i pap :) Om han vil kunne lide filmen eller ej har ikke noget med sagen at gøre. Se filmen færdig inden du udtaler dig, er mit råd til alle som siger: om jeg fatter, hvorfor folk er gået så meget amok over den. ;)

Gravatar

#68 Lord Beef Jerky 15 år siden

#67 Og min pointe var blot, at selvom de ser filmen til ende, vil udtalelsen stadig være den samme.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#69 Michael Andersen 15 år siden

#68 Netop, og fordi han har set filmen til ende, så kan jeg tage udtalelsen seriøst.
Gravatar

#70 Kochie 15 år siden

Jeg overlever nok skal du se ^^

Skriv ny kommentar: