“The Wrestler” er en sikker vinder. Når man tager det dejlige transfer og den udmærkede dokumentar med i betragtningen, ja, hvad kan man så sige andet end føj til indkøbskurv, gå til betaling.
Skriv ny kommentar:
“The Wrestler” er en sikker vinder. Når man tager det dejlige transfer og den udmærkede dokumentar med i betragtningen, ja, hvad kan man så sige andet end føj til indkøbskurv, gå til betaling.
Skriv ny kommentar:
#61 Kram 15 år siden
If winning isn't everything, why do they keep score?
#62 Skeloboy 15 år siden
Ok, det mener du jo ikke..:)...man skal passe på med at bruge absolutter...men here goes: du har ikke set krigen i Irak til fulde, derfor kan du ikke brokke dig. Du har ikke set alt i TV, derfor kan du ikke brokke dig over TV osv osv...:)
#63 Kochie 15 år siden
Så nej - jeg kan ikke dømme filmen på samme præmisser som jer, men at sige, at jeg ikke kan have en holdning til det, er noget pjat. Jeg kan også godt sige, at The Beatles er et fantastisk band. Jeg har ikke hørt alt deres musik, men det jeg hørte, var rigtig godt. Det er selvfølgelig noget andet med en enkeltstående film, men come on - hvis en film ikke har rørt mig som seer efter en time (eller var det mere?), så er det jo ikke en god film. I mine øjne. Og derfor kan jeg godt erklære mig uforstående over for den hype den modtager, jeg havde forventet noget helt andet. Ikke en meget stor, meget afbleget og ret så nasal Rourke.
#64 Skeloboy 15 år siden
#65 Michael Andersen 15 år siden
#66 Lord Beef Jerky 15 år siden
#67 Michael Andersen 15 år siden
#68 Lord Beef Jerky 15 år siden
#69 Michael Andersen 15 år siden
#70 Kochie 15 år siden