Alligevel er der en vis fornuftig bevæggrund for, hvorfor “This is the End” næsten blev forbigået af de danske biografdistributører. Dette er nemlig udelukkende en film for fans – dem, der kender den humor, som de involverede parter står for. Hvis man samtidig er bevidst om den popkultur, der omgiver vores fem humoristiske helte, så kommer lattermusklerne kun endnu højere op i gear, og således må man sige, at Rogen og Goldberg altid er fuldkommen bevidste om, hvem de ønskede tilskuere er. Der er nemlig én målgruppe for “This is the End”, men den gruppe er heldigvis stor, og hvis man (ligesom undertegnede) tilhører den, så er man garanteret knap to timers hylende morsom underholdning i biografmørket. Og hvis I nogensinde har været interesseret i en efterfølger til “Pineapple Express”, bør I også se “This is the End”. Her er nemlig også meta for alle pengene.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 danish99 10 år siden

Gasivodo (10) skrev:
Føj! Jeg er enig med anmelder!?? Hva' skal jeg nu snakke med min psykolog om denne uge? Fnys

Glimrende komedie, kræver dog en hvis indsigt i diverse skuespilleres karriere, for at falde i hak.


Ja og da jeg kun kan se James Franco som den eneste store skuespiller, så synes jeg de andre ødelægger filmen.
King
Gravatar

#12 Lord Beef Jerky 10 år siden

danish99 (9) skrev:
Åh i guder må man ikke synes filmen er dårlig og plat.


Jo. Jeg kunne bare ikke lide din iPad, så nu er den gone.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13 Uncanny 10 år siden

Helt klart årets sjoveste og platteste film. Man skal selvfølgelig forstå filmens humor!!!

6/6 stjerner 8)
"Eh, don't. Every joke, every pun, done to death, seriously".
Gravatar

#14 MoH 10 år siden

Den bliver desværre ikke vist i Biocity i Odense :(
Gravatar

#15 Lars.dk 10 år siden

6/6 genial film!
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#16 Kruse 10 år siden

MoH (14) skrev:
Den bliver desværre ikke vist i Biocity i Odense :(


Den bliver dog vist i CinemaxX i Odense.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#17 Høegh 10 år siden

Filmen mindede mig ret meget om 'Your Highness', i den forstand at stort set alle jokes er helt utroligt letkøbte.
I 'Your Highness' var de fleste jokes enten bygget op omkring, at det i sig selv er morsomt når riddere gør og siger moderne ting, og så at det også i sig selv er sjovt når folk snakker om kønsdele og sæd.

'This is the End' er bygget op på ca samme måde. Bare med Hollywood-skuespillere istedet for riddere. Filmen satser stadigvæk på, at så længe der er en kæmpestor pik i billedet, så skal folk nok grine. Og så længe en karakter hedder det samme som den skuespiller der spiller karakteren, så skal folk også nok grine af hvor skørt han opfører sig.

Det virker i høj grad som en film skrevet til et blufærdigt amerikansk publikum. Et publikum der stadigvæk kan fnise over, at høre ordet tissemand blive sagt højt.

Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#18 PredatorX 10 år siden

Nægter at tro den er en 5/6 film. Nu må vanviddet snart stoppe herinde.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#19 Høegh 10 år siden

PredatorX (18) skrev:
Nægter at tro den er en 5/6 film. Nu må vanviddet snart stoppe herinde.


Det vandvid som gør, at folk har forskellig filmsmag?
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#20 Kruse 10 år siden

Høegh (19) skrev:
Det vandvid som gør, at folk har forskellig filmsmag?


Det næste du vil påstå er vel at folks humor ikke er ens? Lyder utænkeligt.....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: