Alligevel er der en vis fornuftig bevæggrund for, hvorfor “This is the End” næsten blev forbigået af de danske biografdistributører. Dette er nemlig udelukkende en film for fans – dem, der kender den humor, som de involverede parter står for. Hvis man samtidig er bevidst om den popkultur, der omgiver vores fem humoristiske helte, så kommer lattermusklerne kun endnu højere op i gear, og således må man sige, at Rogen og Goldberg altid er fuldkommen bevidste om, hvem de ønskede tilskuere er. Der er nemlig én målgruppe for “This is the End”, men den gruppe er heldigvis stor, og hvis man (ligesom undertegnede) tilhører den, så er man garanteret knap to timers hylende morsom underholdning i biografmørket. Og hvis I nogensinde har været interesseret i en efterfølger til “Pineapple Express”, bør I også se “This is the End”. Her er nemlig også meta for alle pengene.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Lyder sjov men billedet med hyperirriterende Rige Allan aka Skrige-Anna afskrækker
Doctor Last Warning
Gravatar

#2 ego fantastic 10 år siden

Det er en virklig sjov film, kan kun anbefale den.

især alle de små cameos der er i starten er top underholdning.
Nævner kort Michael Cera´s coke rush :)
‎"My cock just passed away - I was wondering if I could bury it inside you?"
Gravatar

#3 bjarke 10 år siden

Jeg er også helt med på den her - humoren faldt i hvert fald lige i min smag. Så selvom den måske godt kunne være strammet lidt op hist og her, ændrer det ikke på, at man hele vejen er i godt selskab. Jeg smider selv 4 store stjerner ud 6 efter den - og ja, altså en varm anbefaling.
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#4 Hive 10 år siden

Vildt sjov film, en af de sjoveste jeg har set i meget lang tid. Dejligt meget selvironi fra de medvirkende. En must-have på bluray.
Gravatar

#5 Ispep 10 år siden

Ved ikke hvorfor jeg forveksler denne med Edgar Wrights The Worlds End, som jeg naturligvis ser mest frem til.
Gravatar

#6 Mikkel Abel 10 år siden

Enig med anmeldelsen. Man skal bestemt kunne lide det materiale disse mænd tidligere har stået bag for at få mest ud af filmen, men er man til film som Superbad, Pineapple Express osv. er det her nok årets sjoveste film. Masser af grove jokes, selvironi og over-the-top action. Jeg giver den også 5/6
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#7 danish99 10 år siden

Dette er virkelig en plat og meget ligegyldig film, jeg blev total skuffet da jeg i sidste uge så den på min ipad.
King
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 10 år siden

danish99 (7) skrev:
Dette er virkelig en plat og meget ligegyldig film, jeg blev total skuffet da jeg i sidste uge så den på min ipad.


Du har vist glemt, at jeg havde smadret din iPad, inden du fik set filmen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 danish99 10 år siden

Åh i guder må man ikke synes filmen er dårlig og plat.
King
Gravatar

#10 Gasivodo 10 år siden

Føj! Jeg er enig med anmelder!?? Hva' skal jeg nu snakke med min psykolog om denne uge? Fnys

Glimrende komedie, kræver dog en hvis indsigt i diverse skuespilleres karriere, for at falde i hak.
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(

Skriv ny kommentar: