Alligevel er der en vis fornuftig bevæggrund for, hvorfor “This is the End” næsten blev forbigået af de danske biografdistributører. Dette er nemlig udelukkende en film for fans – dem, der kender den humor, som de involverede parter står for. Hvis man samtidig er bevidst om den popkultur, der omgiver vores fem humoristiske helte, så kommer lattermusklerne kun endnu højere op i gear, og således må man sige, at Rogen og Goldberg altid er fuldkommen bevidste om, hvem de ønskede tilskuere er. Der er nemlig én målgruppe for “This is the End”, men den gruppe er heldigvis stor, og hvis man (ligesom undertegnede) tilhører den, så er man garanteret knap to timers hylende morsom underholdning i biografmørket. Og hvis I nogensinde har været interesseret i en efterfølger til “Pineapple Express”, bør I også se “This is the End”. Her er nemlig også meta for alle pengene.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 elwood 10 år siden

k.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#32 The Insider 10 år siden

Købte filmen, næsten lige efter jeg trådte ud af biffen... Må have set slutningen 50-60 gange efterhånden. "Gravity" er måske nok årets film, men "This is the End"-slutningen er i dén grad årets filmøjeblik!
War. War never changes.
Gravatar

#33 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeg troede Upstream Color var årets film - er du helt sikker på, at det er Gravity?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#34 The Insider 10 år siden

Kun 10.307% sikker.
War. War never changes.
Gravatar

#35 Lord Beef Jerky 10 år siden

Så er jeg mere rolig!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: