Der er i det hele taget end ikke antydningen af kant eller dybde i den sort-hvide romanbladsfortælling, men heldigvis liver filmen gevaldigt op i sidste akt, da skibet (gudskelov) omsider rammer et isbjerg, og Cameron bevæger sig ud på mere familiært terræn. Han kan som få komponere destruktion, og krydsklipningen mellem anstrengelserne for at slippe fri inde i skibet og den ydre ødelæggelse af kolossen er stadig medrivende at overvære.

At “Titanic” er i 3D føjer dog absolut intet til filmen, men omvendt er effekten heller ikke distraherende at overvære – den er blot ligegyldig for oplevelsen. Hvis man bare elsker filmen og aldrig har set den på det store lærred, er det muligvis værd at indløse billet. Vi andre må blot trække på skuldrene og konstatere, at selvom “Titanic” stadig er et imponerende syn rent effektmæssigt, så er den ligesom skibet selv også en stor kluntet og tom konstruktion, der fortsat ikke kan holde sig oven vande gennem hele spilletiden.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 Thomsen 12 år siden

Ericmase (48) skrev:
Så er [url= SUPER 3D[/url] på vej!


"Now with more monsters!" Lol, fantastisk video. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#52 BN 12 år siden

Ericmase (48) skrev:
Så er [url= SUPER 3D[/url] på vej!


:D


hahaha
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#53 Takfornu 12 år siden

Genså 2D versionen igår, og kan slet ikke forestille mig at den vinde noget i 3D, så med mindre fruen vil se den i 3D bliver den næppe et gensyn i dette format.

Note! Så den i sin tid i 70MM i Imperial billedet var både skarp, flot og dybt og kombineret med den den gang allerede imponerende lydside vil jeg helt sikkert tro stadig kan vinde over denne 3D udgave, når selv DVDen kan ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#54 Nicki52 12 år siden

#53
Jeg går bare ind for at se den på storskærm, ikke for at se den i 3D. Kan ikke forstille mig nogen gør det for 3D-oplevelsen.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#55 doom WAD 12 år siden

Babo84 (44) skrev:
Og ud fra disse elementer, har du vurderet de er skod? Hvad har omsætning med sagen at gøre?


Ret meget.

Skriv ny kommentar: