Instruktør Todd Philips, der også har stået for filmens manuskript i samarbejde med to nye folk, Craig Mazin og Scot Armstrong, må selv have haft en ordentlig gang tømmermænd, da han skrev manusset til denne dovne toer. Opskriften fristes man til at kalde identisk. Men tempoet er sine steder så tilpas højt og de komiske optrin stadig tåkrummende nok til, at gensynet med gutterne lige præcis tåles trods de minutiøse gentagelser.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 MMB 12 år siden

#40

Enig. Bare tanken om at skulle se et Amin Jensen show giver mig opkastfornemmelser... Men hver sin smag :P

EDIT: Dette er selvfølgelig en overdrivelse og skal ikke tages bogstaveligt. :P
Gravatar

#42 BN 12 år siden

Djibyman (40) skrev:
Jeg har dog aldrig mødt en der var så langt væk fra mig når det kommer til humor, en del kender jeg ikke, men Amin Jensen, Linje 3 har jeg virkeligt svært ved at snuppe, og ligesom Rowan Atkinson så kan jeg heller ikke lide Mr.Bean, Jim Carrey har jeg det lidt blandet med, some i like, some i don't


Hvad med alle de andre, jeg har nævnt? Hvad med Dave Allen, Monty Python, Groucho Marx og De Nattergale? Og hvad med det, som din efterlysning først og fremmest drejede sig om, nemlig sjove FILM? Hvad synes du om Top Secret, The Naked Gun, Airplane, Hot Shots og Groundhog Day, samt de fleste komedier med Cary Grant og humoren/ironien i Indiana Jones og Back to the Future?

Du har jo kun nævnt lidt under halvdelen af den humor, jeg kan lide! Og alligevel konkluderer du, at du aldrig har mødt en der var så langt væk fra dig hvad humor angår? ... (Dette vil jeg selvfølgelig til dels kunne forstå, hvis der heller ikke er nogen af filmene og de andre komikere du kan lide.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#43 Djibyman 12 år siden

Djibyman (40) skrev:
en del kender jeg ikke


Her under er Dave Allen, Groucho Marx og Gary Grant.

Jeg synes jeg har svaret ang. Monty Python, hvor til du svarede:

BN (36) skrev:
A witch! Burn her!


BN (42) skrev:
Hvad synes du om Top Secret, The Naked Gun, Airplane, Hot Shots og Groundhog Day, samt de fleste komedier med Cary Grant og humoren/ironien i Indiana Jones og Back to the Future?


Udover at jeg er en af de få mennesker i hele verden der ikke er vild med Indiana Jones, så er jeg ret stor tilhænger af resten, så sandt at sige kunne vi nok mødes over en gang "slå hjernen fra humor";-) og måske en gang klasse underholdning med Back To The Future, har dog, som jeg før har nævnt:

Djibyman (27) skrev:
Groundhog day tror jeg måske bare jeg har set for mange gange
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.

Skriv ny kommentar: