Instruktør Todd Philips, der også har stået for filmens manuskript i samarbejde med to nye folk, Craig Mazin og Scot Armstrong, må selv have haft en ordentlig gang tømmermænd, da han skrev manusset til denne dovne toer. Opskriften fristes man til at kalde identisk. Men tempoet er sine steder så tilpas højt og de komiske optrin stadig tåkrummende nok til, at gensynet med gutterne lige præcis tåles trods de minutiøse gentagelser.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Isse 12 år siden

Forventet anmeldelse, men den skal stadig ses! :)
Gravatar

#2 Nicki52 12 år siden

Skal ind her og se den 14:20, så glæder mig. Håber jeg kommer til at grine.
Crazy Monkey!
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3 Lawman. 12 år siden

1'eren fik jo også en skidt anmeldelse herinde, men var alligevel seværdig. Dog virker det, på baggrund af anmeldelsen, dog til at fortsættelsen bare er mere af samme skuffe, så tror godt jeg kan vente til den kommer på bluray.
Gravatar

#4 Jilted Ace 12 år siden

Orv ja, 1eren fik kun 2 stjerner ligesom denne!!? - Jeg syntes ellers at etteren var lårklaskende sjov!!! :D
Gravatar

#5 Kruse 12 år siden

#4: Men det var tilgengæld også en anden anmelder. Anmelderen af denne film, giver udtryk for i anmeldelsen at hun godt kunne lide den første film, så argumentet med at "den første fik også en dårlig anmeldelse" fungerer ikke rigtigt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6 IK 12 år siden

#5

Kruse, det nytter ikke at bruge tid, sved og ord på at fortælle andre ting som dette. Ligegyldigt hvor mange vi prøver forekommer disse 'klichekommentarer´ igen og igen.
Gravatar

#7 psmadsen 12 år siden

@Filmz

Hvordan kan det være, at i har sat en pige til at anmelde en drengerøvsfilm?
Hendes oplevelse er naturligvis ikke mindre værd end en mands - men filmen er vel i høj grad målrettet et mandligt publikum. (Ikke at indholdet i anmeldelsen og karakteren som sådan dog overrasker mig. Havde også selv forventet en stinker).

Men gør i jer nogle overvejelser om, hvem der anmelder hvilke film? Her tænker jeg selvfølgelig også på mandlige anmeldelser af tøsefilm...

Gravatar

#8 wimmie 12 år siden

#7

Arh, come on... som kvindelig anmelder tror jeg nok man skal have en bred smag, og det kan godt være at dette er en drengerøvskomedie, men personligt synes jeg da at 1'eren var ganske sjov - og min humor er generelt ikke særlig "tøset". Ikke alle piger er til tøsefilm - jeg ville blive pænt træt af bare at få lov til at anmelde "Sex and the City" og kønsneutrale film.

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9 Kruse 12 år siden

#7: Men var den første ikke også en drengerøvsfilm? Altså, den som den kvindelige anmelder omtaler i positive vendinger i denne anmeldse?

#6: Ja, du har desværre nok ret IK, men man forsøger vel stadig i det naive håb om at noget skulle fise ind :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10 Djarnis 12 år siden

#7 Sikke noget fis. Man må vel gå ud fra, at man som anmelder tager sit job alvorligt og netop ikke synker ned i en eller anden stereotyp kønsorienteret vurdering. Anmelderen bestrider vel dette erhverv grundet hendes fascination af filmmediet som helhed. Uanset hvem eller hvad denne film er henvendt til, så kan begge køn være lige gode til at bedømme dens kvaliteter( eller mangel på samme).
Unk...unk...There´s no name on it.

Skriv ny kommentar: